HOŞGELDİN!İYİ OKUMALAR<3
Böyle olmak zorunda değilim böyle olmamalıyım.Yine her şey başladı iyi olduğumu zannederken başa döndüm her şeyin başına ozaman ki meşhur geldiğim illa hergün uğradığım yaşım ilerledikçe de her hafta bir gün uğramaya başladığım mezarlıktaydım işte her şeyin başladığı zamana gidiyor aklım...
SENE 2008
Onu ilk gördüğüm zaman lunaparkta dolaşıyordum yüzümde buruk bir gülümseme ile düşündüğüm şey aile kavramıydı.Yetimhaneden kaçmış sokakta bir gün geçirmiştim sonrada koşarak ağlamış ve bu son ağlayışım olmuştu saçlarım dağınık göz altlarım mor bir şekilde lunaparkta ilerlerken çocuklarını korumak amaçlı benden uzağa götüren aileleri görüyordum.Sonra onla göz göze geldim bana acıyan bakışlarla bakan yirmili yaşlarda bir gençti onun bakışları beni nedensizce daha da üzerken bakışlarım yerde caddeye doğru koşmuştum.
İşte tam o an öleceğim kesindi arabaların hızlı bir şekilde gittiği caddeye kendimi atmıştım gözlerim kapanmadan önce gördüklerim o büyülendiğim genç ve üzerime doğru gelen araba farı olmuştu.Evet beni ölmekten kurtarmıştı ama kendi ölmüştü...
Şimdi diyeceksiniz ki bir yabancı neden canını tanımadığı bir kız için riske attı.Bende bir sene boyunca bu merakla yaşadım sonra öğrendim ki(oldukça araştırma sayesinde) anneme bana güzel bir hayat vereceği sözünü veren biriymiş annem onu çok severmiş oğlu gibiymiş.Tabi annem ölüm döşeğindeyken göz yaşları içinde bu sözü vermiş.Ben ise o mezara gömüldüğünde o anı izlemiş ve her gün mezarını ziyarete gelip onla konuşmuştum.Dokuz yaşındaydım.
Şimdi yine aynı yerdeydim ama bu sefer farklı bir şeyler vardı sanırım halüsinasyonlar başlayacaktı.Annemle çok kavga etmiştik babama da nefret ederek büyümüştüm.Annemin mezarında ilk defa ağlamadan boş bir şekilde bakıyordum.Sanırım beynimi kullanmayı unutuyorum düşüncelerim hızlı ve değişkendi bugün benim doğum günüm.On altı yaşındayım artık.Sanırım mezarlığa bu yüzden gelmiştim sonuçta tüm sevdiklerim burada bu mezarlıkta.İyi ki doğdum değil mi?
Benim adım mutlu on altı yaşındayım ve istanbulluyum.Hayatımda bitmek bilmeyen maceralar üzüntüler yaşıyorum...
Okuduğunuz için teşekkürler.Vote♥ ÖPÜLDÜNÜZ<3YORUMLARDA FİKRİNİZİ BELİRTEBİLİRSİNİZ.
KARAKTERİ NASIL BULDUNUZ?
ANA KARAKTERDE DİKKATİNİZİ ÇEKTİĞİNİZ BİR ŞEY VAR MI?
BİR KİTAPTA EN ÇOK SEVDİĞİNİZ ŞEY NEDİR?
SORULARIMI CEVAPLAYABİLİRSİNİZ FİKİRLERİNİZ ÖNEMLİ BENİM İÇİN!
<3<3<3<3<3
XXXXXXXXX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİPOLAR:Zorlu Yaşam
ChickLit"Para istiyorum ya da ölüm." diye baştan niyetimi belli ettim nihayet gözleri yüzüme doğru bir yolculuk yaptığında beni ciddiye almaya başlamıştı.İşte şimdi her şey başlıyor.