Len tri hodiny na to, čo Laura odišla mi prišiel telefonát od mojej milovanej ustráchanej mamičky.
(S ako Shawn a M ako mama)M- Shawnko, si to ty? Už som sa bála, keď si sa tak dlho neozval.
S- Nie, tu je poštár, Shawn je na toalete a pácha samovraždu... Paličkou do ucha. Už to tu nevedel zniesť.
M- Preboha, Shawn. Vieš ako si ma vystrašil? Toto mi už prosím ťa nerob. Že samovraždu! Ani nevieš, ako si ma vyľakal. Ale dúfam, že ty si natoľko inteligentný a na samovraždu by si nedokázal ani len pomyslieť, však. Teda dúfam. Povedz, že nie, prosím, povedz to!
S- Mami ukľudni sa, prosím. Nie, nikdy by som na to ani nepomyslel.
M- Len som sa chcela uistiť, či si naozaj v poriadku.
S- Áno, som. Laura odišla len pred tromi hodinami, to si mi naozaj musela volať hneď a preukázať mi tak svoju dôveru ku mne? Vážim si to, naozaj. Veľmi.
M- Shawnko ja sa len bojím. Si môj jediný syn a bojím sa. Keď raz budeš mať deti, pochopíš ma.
S- Dúfam teda, že sa nebudem tak paranoidne báť o svoje deti ako ty o mňa. Ale stále som na tom lepšie ako Aaliyah. Musím končiť. Pápá.
M- Sľúb mi, že sa o seba postaráš. PáToto už beriem celkom úsmevne. Niekedy je zlaté vidieť, ako sa bojí. Väčšinou mi to však lezie na nervy, no snažím sa nevybuchnúť.
Nemohol som odlepiť oči od jej profilu. Už 7 hodín nič nepridala. Je to strašné. Nachvíľu som odložil mobil, pretože naozaj nechcem, aby sa zo mňa stal závislák. Išiel som si teda pozrieť ďalšiu časť Vampire Diares. Povedzte, čo je lepšie ako Vamps?!
Pozrel som si asi tri diely. Nevedel som sa od toho odtrhnúť. Proste sa to nedalo. Mojim zistením číslo jedna bolo, že je obed. Dnes som tomu teda moc nedal. Raz som pozeral 14 dielov za deň. To bol ten najúžasnejší deň. Mojim zistením číslo dva bolo, že by som sa mohol najesť. Super, že tá Laura tak rada varí a nachystala mi obed. Toľko irónie v jednej vete.
Zistením číslo tri bolo, že na Messengeri (samozrejme na mojom súkromnom profile) mám neskutočné množstvo neprečítaných správ. Bolo by dobré staynúť v touchi with friends, ale vážne na to nemám náladu. Ďalším a zároveň posledným zistením bolo, že TO dievča práve postlo pár vecí. Je divné, že stále neviem jej meno. Hľadal som naozaj všade, no nikde ho nemala. Všade používa prezývku @sweetweed. Išiel som skontrolovať jej profil. Woow! Jej prvý príspevok bolo naozaj dobre vyzerajúce jedlo. V jednej reštaurácií tu, blízko. Colin's SeaFood.
Na druhej fotke bola odfotená s nejakým chalanom. Počkať čoo? Toto snáď nemôže byť pravda! Tou fotkou ma dosť rozhodila. Je to až mätúce, ako veľmi dokáže všetko vo mne rozhádzať jednou, jedinou fotkou. Na fotke mala oblečené kvetované šaty a ten chalan mal na hlave kapucňu, nohavice ala Biebs a roztrhané tričko. V ústach mal cigaretu. Držal ju okolo ramien a ona mala našpúlené pery smerom ku nemu, akoby ho chcela pobozkať. Mám taký pocit, že si naozaj pôjdem po tú paličku. Už sa nemôžem pozerať, ako šťastne vyzerá s iným chalanom. Namiesto neho som tam mal byť ja!Prečo je to tak nefér. Prečo chcú dievčatá zlých chlapcov, ktorí pijú, fajčia... Nechápem. Ani dievčatá a ani tých chlapcov.Mal by som sa trošku rozveseliť. Ja som šťastný, keď je šťastný niekto koho môžem urobiť šťastným. Naozaj múdra veta. :D Vlastne je to jedna z najmúdrejších viet, ktoré som kedy povedal. Mal by som o tom napísať pesničku! Niekedy zvyknem napísať nejakej fanúšičke. Je to naozaj zábava, ona je rada, že som jej napísal a ja som rád, že je ona rada. Šiel som teda na Instagram a z mojich folowerov som rozklikol profil random fanúšičky. Olajkoval som jej nejaké fotky a napísal som jej.
Ahoooj!
Nebol som si istý, či sa dočkám odpovede. Odpoveď však prišla prekvapivo skoro. Stihla to do minúty. Žeby nový rekord?
Ona: Óóó môj Bože😱😱😱 Ježiši😱
Ja: Ja nie som Ježiš, priatelia ma volajú Shawn. Len prosím ťa nekrič, počujem ťa až do Toronta. [Musel som logicky zaklamať]
Ona: Ja tomu len nemôžem uveriť🙏
Ja: Ty moje meno poznáš a ako sa voláš ty?
Ona: Ellen
Ja: Ellen... pekné meno. Odkiaľ si?
Ona: Z Južnej Dakoty. Shawn, môžem ti položiť pár otázok, prosím?
Ja: Určite áno, len nie priveľa prosím, mám dosť naponáhlo
Ona: Prídeš do Dakoty? Kedy začneš znovu koncertovať? Prečo si prerušil turné? Chystáš sa ešte vôbec znovu koncertovať? A čo pesničky. Chystáš niečo nové? Plánuješ hrať v nejakom filme? Podpíšeš sa mi na tričko, prosím.
Ja: Takže do Dakoty určite niekedy prídem; koncertovať určite znovu začnem, len ešte neviem tak úplne kedy, avšak začnem charitatívnymi koncertami; nikde sa nezverejňovala skutočná príčina, ale bolo to kvôli môjmu zdraviu; mám veľmi veľa nových vecí, na ktoré sa určite môžeš tešiť a už som dostal nejaké návrhy a na budúci rok si určite niekde zahrám. A to tričko. No, keďže veľmi milujem svojich fanúšikov, určite by som rád podpísal každé jedno tričko, no určite vieš, že sa to proste nedá. Ak si však zistíš moju adresu, kľudne mi ho pošli a nezabudni napísať, kam to mám poslať naspäť😉
Ona: Bože, ty si taký milý. Tak veľmi ťa milujem💖💖💖
Ja: Len vám chcem urobiť radosť. Aj ja vás ľúbim❤️
Ona: A prečo si mi vlastne napísal?
Ja: Bola si prvá, na ktorú som klikol. Máš šťastie.
Ona: Ďakujem veľmi. Nikdy na to nezabudnem si úplne najlepší😍😍😍
Ja: Už budem musieť ísť. Rád som ťa spoznal, Ellen!
Ona: AhooojToto mi dokáže vždy zlepšiť náladu o 157%. Milujem to, keď môžem ľuďom zlepšiť deň jedným obyčajným ahoj.
Používateľ @sweetweed pridal novú fotku. To snáď nie. Pridala fotku ako sa s tým jej chalanom olizuje na lavičke v parku. Ležia na sebe. Stále nechápem. A ďalšia fotka bola, ako on stojí panvou otočený k jej zadku, ktorého časť drží v jednej ruke. V tej druhej má cigaretu. Nemôžem sa na to pozerať. Proste viem, že s tebou dokážem zaobchádzať lepšie ako on. A určite každé dievča ako ty si zaslúži gentlemana. A môžeš mi povedať, že sa mýlim. Všetok svoj čas tráviš v tejto tej nesprávnej situácií s tým nesprávnym človekom. Ja viem, že sa k tebe budem správať lepšie. Chcem ti len dať tú lásku, ktorá ti chýba. Chcem sa vedľa teba prebúdzať. Bola by si všetko, čo potrebujem. Sľubujem, nesklamem ťa. Som proste lepší ako o
ESTÁS LEYENDO
I'm a puppet on your strings (SM FF)
Fanfic©Príbeh o Shawnovom sklamaní v láske inšpirovaný jeho pesničkami. ~ Na Floridu som si prišiel oddýchnuť. Moje turné som musel prerušiť kvôli mnohým problémom. Mali to byť len nevinné dva mesiace oddychu, no a...