•Imagination•

248 31 4
                                    


Pozriem sa do tvojich očí a uvidím tam budúcnosť. Ja a ty. Naše ruky sú prepletené a trasú sa. Áno, trasú. Vždy keď sa pozriem do tvojich očí, uvidím tam nás a vždy sa nad tým musím pousmiať. Celý deň sa prechádzame po pláži, rozprávame sa, sme šťastní. Slnko na nás počas celého dňa svieti a ty sa stále usmievaš. Som z teba dosť vedľa, no ty ma stále ubezpečuješ, že to je v poriadku.  Už dávno som ti chcel povedať, aká si krásna. Potláčam túžbu. Túžbu po tebe. Moje ústa nehovoria to, čo ti chcem povedať. Toto je typické pre lásku, alebo? A možno by som ti mal už konečne povedať, čo k tebe cítim.
Západ slnka som vždy túžil pozorovať s niekým a teraz si tu ty, v celej tvojej kráse. Sadneme si do teplého piesku. Svoju hlavu si oprieš o moje rameno. Nedokážem sledovať slnko, keď si vedľa mňa ty. Nedokážem byť pokojný. Sledujem ako ti jemný vánok fúka do vlasov a teba to znervózňuje a stále si tie vlasy musíš upravovať. Zistíš, že ťa pozorujem a zapozeráš sa mi do očí. V tých tvojich som sa už za tú chvíľku dokázal viackrát stratiť. Musela si vycítiť moju potláčanú túžbu pobozkať ťa už od prvej chvíle, kedy som ťa stretol. Začneš sa pomaly približovať až sa napokon naše pery dotknú.

Vtom otvorím oči. Nieee, ďalší sen!

,,Shawn, čo si dáš na raňajky?" spýta sa ma Laura, keď ma započuje kráčať po schodoch.
,,Postačia cereálie," len odfrknem ešte rozospato.
,,Takže klasika." zvolá so smiechom. ,,Niekedy by si mohol vyskúšať aj iné raňajky. Na svete je toľko dobrého jedla a ty si dávaš každé ráno cereálie," dodá.
,,Však cereálie sú dosť rozmanité, mám pätnásť druhov..." poviem.
,,A čo tak niekedy vyskúšať vajce, lievance alebo..." zamyslí sa.
,,Paradajky!" skríkne po chvíli.
,,No hahaha!!!" poznamenám veeeeeľmi ale naozaj veľmi ironicky.
,,Ale čo ti na nich vlastne tak vadí?" spýta sa.
,,Musíme sa baviť o paradajkách?"
,,Ale prečo by sme sa nemohli baviť o paradajkách?!" stále neprestáva.
,,Už len pri vyslovení toho slova hľadám najbližší záchod," poznamenám.
,,No dobre, dobre. Hlavne sa ukľudni."
,,Ja som kľudný!" zvolám mierne zvýšeným hlasom s navierajúcou žilkou na krku.
,,Ale Shawnko, kľuuud," stále nemieni prestať.
,,Môžeš už konečne prestať!" skríknem po nej.
,,Prestaň si ma už konečne za všetko doberať. Viem, možno som ti hovoril, aby si sa ku mne nesprávala s rešpektom len preto, že som trošičku slávny, ale nejaký rešpekt si hádam zaslúžim, nemyslíš?" skríknem a k žilke pribudne aj druhá.
,,Oukej, prepáč. Inak dnes už odchádzam."
,,Dobre," odfrknem, schmatnem cereálie a vyjdem hore.

Viem, je to môj dom a naozaj neviem, prečo idem do svojej izby, keď môžem byť vlastne hocikde. Nemám rád Lauru. Je z Toronta a tak sa aj správa. Je to priateľka mojej mamky, ktorá mi stále neverí, aj keď už mám osemnásť a nechce ma nechávať samého a práve preto posiela svoje kamarátky skontrolovať ma.

Chytil som do ruky mobil a začal som si len tak prezerať, čo je nové na Insta. Riri má novú kolekciu. Fajn. Demi má novú kerku. Ou jééé. Camila má novú pesničku. Tú si hneď musím ísť vypočuť. Je naozaj dobrá. Cam som teda napísal na Twiter, bude rada. Ten song je naozaj bomba. Po pár príspevokoch som sa rozhodol čeknúť nejakých ľudí tu, na Floride. Ale čo to sakra je? Hneď na prvom príspevku bolo hádam to najkrajšie dievča. Malo modré oči a... Počkať! Myslím, že som práve našiel TO dievča. Ou damn! Je to vážne úžasné! Z toľkého rozrušenia som sa začal triasť. Naozaj neviem, čo sa so mnou deje. Ešte nikedy mi nedokázalo jedno dievča tak veľmi popliesť hlavu.

A tak som ju začal sledovať. Nie ako reálne sledovať na Instagrame, to by bolo veľmi divné, keby Shawn Mendes začal sledovať nejakú neznámu babu (ako aj pre tú babu, tak aj pre ostatných) ale doslova som ju stalkoval. Príspevky pridávala pomerne často. Väčšinou to boli fotky prírody a jedla, no veľkú časť fotiek tvorila aj ona. Neustálim stalkovaním som sa do nej zamiloval ešte viac. Niektoré fotky som si dokonca aj uložil. No, stal sa zo mňa jednoducho stalkér. Už viem, aký je to pocit, keď si ľudia sťahujú moje fotky. Ale ja nechcem byť stalkér. Nechcem ostať LEN tým stalkerom. Chcem byť niečo viac. Musím niečo vymyslieť!

I'm a puppet on your strings (SM FF)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin