•Bad reputation•

180 25 15
                                    


Ráno som sa zobudil vo vstupnej hale. Vstal som naozaj neskoro. Pod hlavou som mal papuče a ako deka mi poslúžila moja bunda. Som zvedavý ako som sa sem vôbec dostal. Chvíľu som nevedel, či včerajšok nebol len veľmi pekným snom, no keď som zacítil TÚ vôňu, hneď som si uvedomil, že nie. Nevedel som sa od tej vône odtrhnúť.
Moju chvíľku mi prerušilo hlasné vibrovanie mobilu v jednej z papúč.

,,Áno?" zdvihnem. Bol to Andrew, môj manažér.
,,Preboha, Shawn! Si živý? Máš všetky prsty? Neodrezali ti nejaký? Choď si ich skontrolovať! Ako budeš len držať mikrofón?! Ty to možno zvládneš, ale čo povieme fanúšikom? 'Mladý Kaňaďan prišiel o prst pri kohútích zápasoch' presne si viem predstaviť tú titulnú stranu. Bulvár si vymyslí naozaj hocičo! Len sa modlím, aby to nebol palec. Preboha, čo by sme robili, keby si nemal palec? Už si si ich spočítal?" Andrew je v mojom rebríčku paranoidity na prvom mieste. Predbehol dokonca aj moju mamku.
,,Hej," nič viac to mňa nevyšlo.
,,Inak čo ten taxikár. Bol milý? Lebo ja som ti ho dohodil. Hovoril, že veľmi chce podpis pre svoju dcérku. Dúfam, že si ho neodbil," povie už trošku kľudnejším tónom. Ja si vážne nepamätám na žiadneho taxikára. Ahaaa, ten taxikár, ktorému som sľúbil, že budem mať s jeho dcérou osobné stretnutie. A mal som ho vôbec?
,,Počuj, Andrew. Dáš mi na neho prosím ťa číslo?" spýtam sa.
,,Pošlem ti ho do správy. Postaraj sa o seba. A nezabudni zavolať mame. Páá!" ukončí hovor.

Ihneď som tomu pánovi zavolal.
Ja: Dobrý deň! Tu je Shawn. Chcel som sa Vás len opýtať, že či ste po mňa nakoniec včera večer prišli. Lebo nejak si neviem spomenúť...
Taxikár: No, prišiel som a aj som Vás odniesol do domu.
Ja: A to stretnutie s tou dcérou sme mali?
Taxikár: Nie, nie. Má angínu.
Ja: Tak to ma mrzí...
Taxikár: Zavolám, keď sa vyzdravie.
Ja: Tak ju odomňa pozravte.
Taxikár: Určite pozdravím, musím už bežať. Pekný deň!

Aspoň teda, že som to dievčatko nesklamal. To by ma vážne mrzelo. Keby tam náhodou prišlo a uvidelo ma v takom stave... Nebolo by to veľmi dobré.

Išiel som čeknúť Instagram. Toto hádam nie! Claret pridala fotky. Na prvej držala v ruke fľašu vodky, na druhej mala zase cigaretu medzi prstami a tá posledná bola len fotka po včerajšej divokej noci s hastagom #wildlife. Fúúú. Toľko informácií na mňa hneď ráno. Teda skôr na obed aby sme boli presnejší. Stále ale nechápem, prečo to robí. Je to snaha získať pozornosť? Možno chce byť len zaujímavá. Chce byť cool? Cigarety nie sú cool. Cool sú ľudia, ktorí im dokážu povedať nie. Robí to kvôli nemu? Chce si ho tým získať? A prečo vlastne včera odišla? Prečo ma tam nechala samého a ona jednoducho odišla za ním. Len tak v strede konverzácie. Asi mi tým len chcela povedať, mám ťa u riti. Nechápem, naozaj nechápem.
Úprimne, zlé dievčatá nie sú nič pre mňa, no s Claret to je iné. Musím ju ešte vidieť. Musím zistiť, prečo si tak ubližuje. Musím, proste musím.

Chystal som sa zavolať mame, ktorá už pravdepodobne vyhľadala odbornú pomoc, pretože som dlho nevolal. Pri mojom prezeraní kontaktov som zbadal jeden, ktorý tam predtým nebol. Claret. Ona mi dala svoje číslo? Čo ja ešte nezistím o včerajšku! Rozhodol som sa jej zavolať.

Ja: Ahoj Claret! To som ja, Shawn. Dúfam že si ma pamätáš.
Claret: Uhmmm. Shawn! Áno, pamätám.
Ja: Ja len... nechcela by si sa ešte stretnúť? Môžme ísť... ehm... napríklad do kina.
Claret: Noooo, mohli by sme.   
-Claret, poď už naspäť do postele!-Započujem niekde v pozadí
Ja: Tak dnes večer? O ôsmej?
Claret: Môže byť.
Ja: Tak sa vidíme!
Claret: Určite že áno!

Zložil som. No fúúúha! Takže včera mu asi dosť rýchlo odpustila. Keby som si tak vedel spomenúť, čo sa tam presne stalo...


,,Ahoj!" pozdravil som.
,,Nazdar," nastavila akože pästičku. Pästička, ktorá keby má ústa, povie Si hlboko, ale že naozaj hlboko vo friend zone, kámo. Jediná horšia varianta ako pästička by bola, keby prišla s ním. A o tom nazdar už ani nehovorím.
,,Na čo by si chcela ísť?" spýtam sa.
,,No hmm... napríklad na Bye Bye Mana, ešte som to nevidela," povie.
,,Premiéra bola už dááávno, ešte si na tom nebola?" opýtam sa.
,,Nie, nie. Nemala som ísť s kým. A sama som sa tam posrať rozhodne nemienila," povie. A čo ten jej pán dokonalo zafajčený? Asi sa bál, že by si nasral do gatí a potom by mu spadli. Keby som ja mal takú babu ako je Claret, nikdy, ale naozaj nikdy, by som ju nepustil do kina na horor s iným chlapcom. Nikdy by som ju nenechal tráviť čas s niekým iným ako so mnou. Správal by som sa k nej ako k dáme. Bola by všetko, čo potrebujem.

Ó Claret ja s tebou pôjdem aj na všetky horory sveta len aby som s tebou mohlo byť.

,,A dáš si popcorn?" spýtam sa.
,,Nemám rada popcorn," povie.


,,Taak a teraz si môžme ísť sadnúť do parku," poviem práve keď sme vychádzame z kina. Práve tu som sa toho o Clar naozaj veľa dozvedel. Napríklad, že jej obľúbená farba je čierna. Aké nečakané. Alebo, že by sa najradšej chcela z Floridy presťahovať niekam do Európy.
Zavibrival jej mobil. Asi správa. Po prečítaní mi oznámila: ,,Prepáč, už budem musieť ísť."
A bez akého koľkej rozlúčenia odišla. Dokonca aj bez toho sprostého ahoj. Nechala ma tam samého. Znova? Prečo to stále robí? Prečo mi to musí tak zťažovať. Akoby to už teraz nebolo dosť ťažké. Nedokážem ju ani len na sekundu dostať z hlavy. Nejde to. Keby tak vedela. Keby vedela, čo k nej cítim. Neviem žiť bez myšlienky na ňu. Už nedokážem cítiť nič iné, len ju. Nedokážem vidieť nič iné, len ju. Nedokážem bez nej žiť. Alebo len nechcem. Možno ju len nechcem vyhodiť z mojej hlavy. A možno len potrebujem tomu Shawnovi vnútri niečo dokázať. Mal by som sa pokúsiť na ňu zabudnúť čím skôr. Ak to nedokážem teraz, už to bude len a len ťažšie.

,,Ahoj, Shawn!" pozdraví ma Bob. Len sa na neho pozriem vystrašeným a zároveň smutným pohľadom. Práve som sedel na lavičke pred kinom a hlboko rozmýšľal. Deep myšlienky pred kinom forever.
,,A-ahoj," vyjde zo mňa pochvíli.
,,Čo tu robíš. Pred kinom a zasa sám?" spýta sa ma.
,,Ja- ja vlastne ani neviem," poviem tichým, naozaj veľmi tichým hlasom, v ktorom je určite počuť náznak plaču.
,,Tak poď!" povie a pomôže mi vstať.
,,Nechceš mi náhodou niečo povedať?" spýta sa ma.
,,Nechcem sa o tom moc rozprávať," hneď ho zruším.
,,Ale noták," stále neprestáva.
,,Tak v skratke, v autobuse som stretol jedno dievča, do ktorého som sa zamiloval hneď na prvý pohľad. Náhodou sme sa stretli na párty hneď potom, ako si odišiel. Dnes sme šli do kina, no ona... ona má proste chalana!" vytlačím zo seba.
,,No fúha."
,,Fúha? To je to jediné, čo povieš?"
,,Fúha, fúúha."

                              
,,Ty, Shawn, ukáž mi tú Claret, " povie Bob po krátkej prechádzke s mojim neustálym rozprávaním o nej. Podám mu mobil s jednou fotkou, ktorú som si uložil.
,,To-to-to..." koktá.
,,Ty ju poznáš?" spýtam sa.
,,P-pozri," povie a podá mi mobil. Na displeji je dievča, ktoré sa fotilo pred zrkadlom. Nahé. Too- toto nemôže byť ona. Len prosím povedz, že si si ju s niekým pomýlil. Prosím.
,,Ale toto nie je Claret!" poviem.
,,Toto nemôže byť ona! Ona taká nie je," poviem stále viac zvýšeným hlasom.
,,Aká?"
,,Ona nie je kurva!" skríknem. Bob sa na mňa len pozrel vystrašeným a zároveň prekvapeným pohľadom. Okoloidúce babičky na mňa začali zazerať. No super, už mám povesť nevychovaného feťáka!
,,Ale to nikto nepovedal," povie.
,,Prepáč, ja... ja len... Proste trochu som vybuchol," poviem a poškrabem sa za krkom.
,,Ale. Noo. Ona. No, my sme si proste trochu písali. Ale vážne iba chvíľu," povie.
,,A čo takého ste si písali. A kedy asi?"
,,Asi pred pol rokom. Ale vážne nie dlho."
,,A tú fotku ti poslala ona?"
,,Nie, to mi poslal kamarát."
,,Tu, na Floride, má proste zlú povesť. Každý druhý si s ňou písal. A každý tretí to dotiahol na osobné stretnutie a možno aj niečo viac... Má jednoducho zlú povesť," povie.
,,Každý robí chyby!" poviem.
,,Ja... už pôjdem," dodám, postavím sa a odídem.

Možno má zlú povesť. Možno by som sa od nej mal držať čo najďalej. Možno by som ju nemal súdiť za jej minulosť. Chyby. Všetci ich robíme. Je mi jedno, čo o tebe hovoria, Claret. Je mi absolútne jedno, čo vravia. Ja viem, že to, čo hovoria nie je pravda. Oni nevedia čím si si musela prejsť. Ver mi, môžem byť ten, ktorý sa k tebe bude správať ako k dáme. Len mi dovoľ pozrieť sa, čo všetko je za tým. Všetko čo potrebujem si ty. Jediné, čo potrebujem si ty. Pohľad na dušu, keď sa láme robí moje srdce chladnejším. Nechcem ťa už vidieť v slzách. Všetko čo chcem si ty. Šťastná. So mnou. Naveky.

Po dlhšom čase nová časť❤️Čo hovoríte? Ďalšia časť by mala byť za týždeň. Čo myslíte, aká pesnička pôjde nabudúce?😇 Dúfam, že ste si časť užili❤️

I'm a puppet on your strings (SM FF)Onde histórias criam vida. Descubra agora