10

1.4K 28 5
                                    


Setelah seharian aku menghabiskan masa dengan Amir, lalu aku pun pulanglah ke rumah. Dalam perjalanan kerumah, aku biasa je lah, chill-chill je, taknak drive laju laju sangat, nanti jadi apa-apa pula, tak sempat esok. Tiba-tiba, ada dua buah kereta meluru datang kearah aku, aku cuba mengelak, tapi malangnya aku tak mampu. Kemalangan itu melibatkan tiga buah kereta. Aku dan dua buah lagi. Apa lah nasib diriku ini.

"Sarah. Alhamdulillah kau dah sedar." Deknon ada kat sebelah aku. Dan aku ada di hospital.

"Kenapa aku dihospital? Harini hari apa? Aku kena jumpa Eva di hotel X."

"Siapa Eva?"

"Girlfriend aku."

"Kau mana ada girlfriend, Sarah. Kau single."

"Girlfriend aku, artis, Eva Stevens or Anne Stevens."

"Kau mesti terhantuk kuat masa accident haritu."

"Tak, tak ini real. Semalam aku jumpa Amir."

"Amir masih ada di Canada, Sarah."

"NOOOOO."

THE END

p/s: maaflah untuk ending yg macam cilaka ni. I busy with stuff and all, and cerita ni I dah fully develop and I letak my idea dalam one of my books, and buku itu hilang. So, cerita ni dah almost two years, and I memang dah lupa how it goes. So maaf sangat2, and I'm working on another cerita melayu, nanti I upload k. Sorry for the inconvenient. XOXO.

Loving Stevens (bahasa Melayu)Where stories live. Discover now