Merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem. O yüzden yazım hataları yapabilirim affedin. Umarım beğenirsiniz!❤️ Arkadaşlarınıza önermeyi unutmayın. Yb en kısa zamanda. Vote ve yorum atmayı unutmayın.
İlk bölümden sıkıldıysanız okumayı bırakmayın 3.bölüm ve itibaren çok güzel olucak. 😉😉Merhaba ben Gizem. Bugün günlerden cumartesi günüydü. Aslında benim için baya heyecanlı bir gündü. Benim çocukluğumdan beri olan bir hayalim vardı. Yurt dışında okumak.
Ve tabiiki yurt dışına çıktığımda hayranları olduğum ünlüleri görmek çok istiyordum. Umarım bunu da başarırım. Çünkü inanmak başarmanın yarısıdır.
Çok çalıştım ve başardım!
Yurt dışına okumaya gideceğimi duyan herkes çok sevindi. Tek üzücü olan şey ise ailemden uzak, arkadaşlarımdan uzak kalmaktı.
Okuyacağım ülke Amerika, New Jersey'di.
Eşyalarını toplayıp bavula koydum. Cidden burayı çok özleyecektim. İstanbulu çok özleyecektim.
Uçak biletimi alıp evden çıktım ve arabaya doğru yürümeye başladım. Annemler beni aşağıda bekliyorlardı. Ve tabiiki en yakın arkadaşım Zeynep'de oradaydı. Onları öyle görünce gözümden bir damla yaş aktı.
Zeynep koşarak yanıma geldi.
-"Gizem biz ne konuşmuştuk. Hani üzülmek yoktu."dedi.Sonradan gözünden yaşlar süzülmeye başladı.
-"Ağlama kızım dayanamam sana."dedim.
Otuz saniye kadar sarıldık ağlaya ağlaya.Sonradan annem bize seslendi.
-"Hadi kızlar geç kalacağız."Annemi dinleyip hemen arabaya bindik. Arabada ailemle son kez yüz yüze sohbet ettik. Aslında son kez değildi ama bana öyle geliyordu.
Sonunda havaalanına vardık. Bavulları alıp havaalnına girdik. Ailemle veda ettikten sonra güvenlik kontrolünden geçip uçağımın olduğu yere doğru yürümeye başladım.
Uçağa binmeden önce bir daha aileme baktım ve el salladım. Gerçekten çok mutlulardı. Onların mutlu olması beni daha çok mutlu ediyordu.
Önüme dönüp uçağa bindim. Bavulumu yerleştirdim ve yerime oturdum. Tabiiki cam kenarı çünkü neden olmasın lol.
En çok sevdiğim şarkıyı açıp dinlemeye başladım. Cidden heyecandan elim ayağım titriyordu.
9-10 saatlik uçuştan sonra Amerikaya varmıştık. Bavulumu alıp uçaktan inmeye başladım.
Bütün işlemler tamamlandıktan sonra havaalından çıktım. Taxi çağırıp herhangi bir otele gideceğimi söyledim.
Yarın okula gidip kalacağım evi görüşecektik ve okula kayıt olucaktım.
Bugün su gibi geçmişti. Taxi durunca otele geldiğimi anladım ve parayı verip şöföre teşekkür ettim. Bavulumu alıp otele yürümeye başladım.
-"Şuanda Amerikada olduğuma inanamıyorum."dedim sessizce.
Otele girdim. Kalacağım odanın anahtarını alıp asansöre bindim.
Şık kolidorlarda odamı arıyordum. Otel baya güzeldi. İlk kez gelmeme rağmen güzel seçim yaptığımı düşündüm.
Odama gelince ilk işim kendimi yatağa atmak oldu. Beş dakika kadar uzandım, ve annemi aradım.
-"Alo kızım indinmi uçaktan."dedi annem.
-"Evet annecim şuanda oteldeyim."dedim.-"iner inmez arar insan Gizem. Merak ettim seni."dedi.
-"Merak etme anne ben çok iyiyim evdekilerede selamımı söyle. Size fotoğraf atacağım burası muhteşem."dedim.
Ve telefonu kapattım. Camın önüne geçip selfie çekip grubumuza attım. Herkes 'Harika', 'Çok güzel' gibi şeyler yazdı.
Yarın çok uzun bir olduğu için üstümü değiştirip yatağa yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Evet arkadaşlar bu ilk bölümdü umarım sizi sıkmamışımdır. Yazım hatalarım varsa özür dilerim. Umarım beğenmişsinizdir. Gelecek bölümde ikizler olacak. ;)Vote ve yorum atmayı unutmayın. ;) Sizleri çok seviyorum. ❤️💜✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Because i love you // Ethan Dolan
FanfictionSen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder Ethan.... Hele ki o gözleri, o ela gözleri.... Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri... Her bakışı sarhoş ediyor beni.