Media=❤️❤️
Hello!!!! Kitabı beğendiğinizi söylediniz beni çok mutlu ettiniz. Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Yazım hatalarım olursa şimdiden özür dilerim. İyi okumalar. Ve bu arada gelecek bölüm bomba gibi olucak takip etmeye devam edin.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Odama vuran güneş gözlerimi rahatsız etmeye başlamıştı. Bugün yapacak çok şey vardı açıkcası, o yüzden'de yataktan çıkmak hiç istemiyordum.Gözlerimi ellerimle ovalayıp yavaşça açtım ve etraf bulanık olduğu için birkaç kez gözlerimi kırptım.
SICACIK YATAĞIMDAN ÇIKMAK İSTEMİYORDUM.Yatakta yavaşça oturur pozisyona geldim ve telefonumu elime aldım. İnstagramda gezdikten sonra twitter'a da girdim. İki tane hesap görmüştüm birbirlerine çok benziyorlardı. Sanırım ikizlerdi.
Çok yakışıklılardı ağzımın suyu aktı. Baktığım fotoğraflarına bayılmıştım.
Sanırım turuncu beresi olan çocuğa aşık olmuştum. Neyse bugün çok işim olduğunu düşünüp yatakdan kalktım ve lavoboya gittim.
Elimi yüzümü yıkadım ve işimi yaptım. (tuvallette herkes ne yaptıysa ondan yaptı işte wüsşsğw) Ellerimi yıkadıktan sonra banyoya girdim.
Banyodan çıktıktan sonra havluyu kendime sardım ve lavobodan çıktım.
Havluyla kurulandıktan sonra giyinmeye başladım. Üzerime bol bir hırka hırkanın içinede düz beyaz bir t-shirt giydim. Altıma düz bir jean giydim. Ve nike sporlarımı giyerek giyinme işimi hallettim.
Saçımı kuruttukdan sonra çantamı, odanın anahtarını ve tabiiki telefonumu alıp çıktım.
Aşağıya indiğimde bir taxi çağırıp güneş kolejine gideceğimizi söyledim.
Vardığımızda şöföre parasını verdim ve teşekkür ettim.
Bugün pazar günüydü kimse yok diye düşünüyordum ama camdan içerde birilerinin olduğunu gördüm. Yavaşça okula yürümeye başladım.
Okula girdim ve okul inanılmaz güzeldi, yada bana öyle geldi. Sonuçta hep kolejde okumuyoruz değil mi?
Okulun içine girdiğimde etrafa baktım okulun içi yine inanılmaz güzeldi.
Etrafda müdür'ün odasını aramaya başladım. Hâla aklımda o çocuklar vardı. Sanırım turuncu bereliye tutulmuştum.
Aradan birkaç dakika geçti ve müdürün odasını buldum.
Kapıyı tıklattım.
-"Gel."
Yavaşça kapıyı açtım ve;
-"Gizem sen mi geldin?"dedi
Yo paul bey klonum geldi bu nasıl soru?
-"Evet ben geldim efendim."dedim.
-"Hoşgeldin kızım içecek birşey istermisin?"
-"Teşekkürler efendim birşey içmek istemiyorum."dedim. Bu adamdan korkmaya başlamıştım.
-"Tamam kızım okula kayıt edelim seni."dedi
Herşeyimi söykedikten sonra sonunda kayıt oldum, ve bana kalacağım evin anahtarını verdi.Teşekkür edip odadan çıktım. Sonrada okuldan. Karnımın açıktığını hissedince yakınlarda gördüğüm bir kafeye girdim ve kahvaltımı yaptım. Kafeden çıkıp otele yürümeye başladım.
Otel'e geldim ve odama gitmeye başladım. Çok heyecanlıydım yarın benim için çok heyecanlı geçecekti.
Odama girince koltuklardan birisine oturup annemi aradım ve tabiiki babamıda. Olan biten herşeyi anlattım benim yerime çok mutlu olduklarıno söylediler. Canım annem ve babam sizi çok özledim.
Annemlerle konuşmam bitince Zeynep'i aradım. Onlada nerdeyse bir saat kadar konuştuk. Ona ikizleri falan söyledim o da onları tanıdığını söyledi. Heyecandan yerimde duramıyordum.
Telefonumla baya oyalanmıştım ki akşam olmuştu. Biraz şarkı dinledim ve video izledim. Tabiiki ikizlerin kanalınıda bulmuştum. ;)
Onlarında birkaç videolarını izledim ve saatin baya geç olduğunu fark ettim. Ama çook açtım. Mini buzdolanında birşeyler atıştırdıkdan sonra yatağıma yatmaya gittim ve yavaşça etraf karadı ve güzel uykuya kendimi bıraktım.
YARIN
Erkenden uyanmıştım çünkü yapacak çok şey vardı. Çok dağılmasa bile eşyalarımı toplayıp bavuluma koydum.Herşeyimi aldığımdan emin olduktan sonra odadan çıktım ve aşağıya indim.
Aşağıya anahtarı teslim ettikten sonra taxi çağırdım ve kağıdı şöföre uzattım kalacağım ev yazıyordu. Kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım.
Güzel bir evin önünde durduğumuzda geldiğimizi anlamıştım. Şöföre parasını verdim ve taxiden indim. Bavulumu alıp eve doğru gitmeye başladım.
Evin kapısını açtım ve ev çok güzeldi iki katlıydı ve büyüktü. Birazcık korksam bile ev harikaydı.
İçeriye girip odalara baktım en çok beğendiğim odaya yerleştim. Yerleştikten hemen sonra ailemi ve zeynep'i aradım tabiiki.
Şöyle böyle derken vakit geçti ve akşam oldu. Dışarıya çıkıp yıldızları izlemeye başladım. Soğuk hava tenime vurunca üşüdüm ve içeri girdim.
Uyumam lazımdı çünkü yarın çok uzun geçecekti.
SABAH
Sabah olmuştu. Yatakdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimide fırçalamayı unutmadım.
Okul formamı giyip saçlarını ördükten sonra parfümümü sıktım. Makyaj yapmamıştım o yüzden'de baya rahattım.Aşşağıya inip kahvaltımı yapıp çantamı takıp okula doğru gitmeye başladım.
Çoğu kişi gelmeye başlamıştı. Okula girdim ve etraftakilere baktım. Onlarda bana garip garip bakıyorlardı ama hiç umrumda değildi.
Çok uzağımda olmasa bile iki tane erkek çocuk görmüştüm.
Birisi arkasına dönüp bana baktı ve geri önünde döndü. Yoksa bu o turuncu bereli çocuk Ethan'mıydı.
İçimden olamaz diye geçirdim.
İkiside bana bakıyorlardı ve anlamıştımki bunlar Dolan Twins'di.
Aman Allahım onlarla aynı okulda olduğuma inanamıyordum.Ben olduğum yerde durup onlara bakarken yavaş yavaş bana doğru yürümeye başladılar. YOKSA AKLIMDAN GEÇEN ŞEY OLMASIN?
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Burada bıraktım çünlü gıcıklık falan dermişim. Tabiki gıcıklık değil amacım ilk defa bu kadar uzun bölüm yazdım ve ellerim ağrıyor. Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir kendinize iyi bakın.
Vote ve yorum atamayı (satır arasıda)unutmayın! Sizi seviyorum.❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Because i love you // Ethan Dolan
FanfictionSen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder Ethan.... Hele ki o gözleri, o ela gözleri.... Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri... Her bakışı sarhoş ediyor beni.