Medya=❤️💜💛💙(ivit fbliyim.😂)
Yeni bölüm koymayalı uzun zaman oldu bence . Sebebi aklıma hiçbirşey gelmemesi. Şuanda kafamı TEOG'a takmış durumdayım. Ama çokta takmamaya çalışıyorum wğspskwk. Neyse umarım bu bölümü beğenirsiniz.Vote ve Yorum atmayı unutmayın. ❤️
Yb için sınır 7 vote.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Önceki bölümden hatırlatma.
Dışarı çıktık ve tam arabaya biniyorduk ki, beni kaçıran adamı ve yanında sarışın kızı gördük.Ve Ethan konuşmaya başladı.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-"Bu işin içinde seninde olduğunu düşünüyordum meredith. Yanlış düşünmemişim. Bir insan bu kadar mı düşer ya. Pardon insan dedim. RUH HASTASI!!!!"dedi Ethan. Korkmaya başlamıştım.Eğer bana öyle bağırsaydı korkudan altıma kaçırırdım.
-"Ethan sakin ol gidelim. Bunlarla konuşmaya değmez. Lütfen."dedim.
-"Hadi bro gidelim."dedi Gray.
Bende çok sinirlenmiş ve korkmuştum. Ama belli etmemeye çalışıyordum. Bir anda dayanamayıp hızlıca Jake ve Meredith'in yanına gittim.
Jake'nin yüzüne tükürdüm. Ve sıra Meredith'e geldi. Benden korkmuyorlardı, ama azıcık olsun bile korkmaları lazımdı. Nasıl bir sinirle Meredith'e yumruk attığımı bilmiyorum.
-"N-ne yapıyorsun sen."dedi cırtlak sesiyle Meredith.
Dayanamayıp birtane daha yumruk vurdum. Bu defa sanırım kaşı patlamak üzeriydi.
Ethan ve Grayson koşarak yanıma geldiler.
Beni çekmeye çalıştılar, ama ben ise hâla çakma sarıyı dövmeye çalışıyordum.
-"Gizem yeter!!! Sakin ol gidelim buradan başımız belaya girecek."dedi Ethan.
Ayağa kalktım ve Meredith'inde yüzüne tükürdüm.
-"Allah belanızı versin sizin!!!"dedim.
Ve hızlıca araba'ya gittim. Arkaya gittim ve sinirden ve korkudan ağlamaya başladım. Daha yeni gelmiştim buraya ve çok korkmaya başlamıştım. Hayellerimin ülkesini git gide sevmemeye başlayacaktım.
Gray arabayı kullanmak için ön koltuğa oturdu. Ethan'da arkaya yanıma oturdu.
-"Ağlama güzelim. Hepsi geçecek."
Ethana sarılarak;
-"Ethan korkmaya başladım."-"Korkma güzelim biz yanındayız. Biz varken sana hiçbir şey olmayacak korkma."dedi Ethan.
Ona dahada sıkı sarıldım.
Birkaç dakika sarıldıktan sonra kafamı tuttu ve çekti ve yüzünün hizasına getirdi.
Nefesi yüzüme çarpıyordu. Bu hisler karşısında gözlerimi kapatmadan duramıyordum.
Bana dahada yaklaştı ve dudaklarıma minik bir öpücük bıraktı. Dudaklarının tadı o kadar güzeldi ki hiç bıraksın istemiyordum.
Bu öpücüğü birdaha istediğim için biraz bekledim. Gözlerine baktım. Hâla çok yakındık. Bu kez öpmeye ben başladım. İlk başta şaşırdı ama sonra oda öpmeye başladı. Öpüşmemiz git gide sertleşiyordu. Dudaklarının tadı çol güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Because i love you // Ethan Dolan
FanficSen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder Ethan.... Hele ki o gözleri, o ela gözleri.... Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri... Her bakışı sarhoş ediyor beni.