Five

84 16 9
                                    

MEDİA ÖLÜM SEBEBİ
Umarım bu bölümü beğenirsiniz. Vote ve yorum atmayı unutmayın. ❤️
Sizi çoook seviyorum. (Arkadaşlar bölümü 30 kişi bakıyor 6-7 kişi vote veriyor. Vote ve yorum atmayı unutmayın. Şimdiden teşekkürler.)
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Önceki bölümden hatırlatma.
Bana hazırladıkları odaya gidiyordum. Ve merdiven çıkan ethan'ı gördüm.
Bana seslenmişti. Acaba ne diyecekti şimdi bana.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
-"Pijamaların çok yakışmış."

-"Mersi."dedim. Bunun için durdurmuştu beni bu şimdi.

Ve bana hazırladıkları odaya girdim. Aradan birkaç dakika geçti ve kapı açıldı. Gelen Ethan'dı. Kapıyı hızlıca kapattı ve kilitledi. Ne yapıyor bu.

Hızlıca üzerime yürümeye başladı. Bende geri geri yürüyordum. Sonradan duvara çarptım. Ethan bana dahada yaklaştı. Duvarla Ethan'ın arasında kalmıştım.

Bana dahada yaklaştı.
İttirdim ama çokta güçlü değil. Ama o yine geri çekilmedi.

-"Ethan ne yapıyorsun? Birileri görücek."dedim. Nefesini suratımda yine hissedebiliyordum.

-"Umrumda değil."dedi.

Ve bana dahada yaklaşmaya başladı. Nerdeyse dudakları dudaklarıma değecekti.

-"Ethan sana birşey soracağım ama dürüst olacaksın tamam'mı."

-"Tamam prenses."

-"Sınıfta öptüğün kız kimdi?"

-"Önemsiz biri."dedi. Ne yani Ethan f***k boy falan'mıydı.

-"Sevgilisiniz değil mi?"gözümden bir damla yaş aktı.

-"Hayırr, hayır değiliz. Lütfen ağlama. O beni öpmeye başladı bende ittirdim ama sen o ara gray'e çarpmıştın."dedi. Ne yani o sarı yelloz mu atladı benim sevgilime.

-"Sende bugün o yüzden çok ağladın değil mi? Benim yüzümden. Seni üzdüğüm için çok üzgünüm. Ağlama lütfen sen ağlayınca bende üzülüyorum."dedi.

-"Ethan yarın okul var. Çekilirsen yatacağım."

-"Tamam."dedi ve alnıma minik bir buse kondurdu.
Öptüğü yer karıncalanmaya başladı. İlk defa bana böyle birşey olmuştu.

Odadan çıktı. Bende yatağa doğru yürüdüm. Yatağa yattım ve uyudum.
Sabah
-"Günaydın!!!"

Kimdi bu sabah sabah ya. Gözlerimi açtım ve etrafı bulanık gördüğüm için biraz gözlerimi ovuşturdum. Karşımdaki kişiyi daha net görebiliyordum.

-"Günaydın gray!"dedim.

-"Bugün okullar yok. Öğretmenlerin toplantıları bitmemiş."dedi.

-"Oley!!!"dedim ve yanağına minik bir buse kondurdum. Oda çok güzel güldü.

Birden bire kapı açıldı ve Ethan'ı gördüm. Kıskanmış gibi bakıyordu sanki.

-"Gizem bunları cam yolladı bunları giyebilirmişsin."dedi.

-"Gray ben size daha fazla yük olmayayım. Evime gitsem daha iyi olur."dedim.

-"Gece gidersin olurmu?"dedi.

-"olur."dedim.

Bu odada bir tane gitar vardı ama kimindi bilmiyordum. Çok dikkatimi çekmişti. Ve bu arada gitar çalabiliyordum. (Bende ne tesadüf sjsj)

Because i love you // Ethan DolanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin