10

15 2 0
                                    


  Bakıyorsun ki;ona dair sende olan herşey sadece alışkanlık.Sevgi bitmiş,aşk bitmiş,huzur gitmiş.Söyleme hala sevdiğini falan,zırvalama ağzında onu unutamadığına dair cümleleri,biliyorsun,unuttun,zor olmadı,olmayacaktı,biliyordun.Uzaktı.Gözünün önünde olmadığı için zor olmayacaktı.Yanmayacaktı canın acımayacaktı içinde bi yerler.Yazdıklarını üzerine alınmayacaktın,her şarkı sana onu hatırlatmayacaktı,gülerken aklına o gelmeyecekti,sabah kalktığında mesaj atma hissi duymayacaktın,özlemeyecektin onu,fotoğraflarına bakıp okşamayacaktın ekranı hiçe sayarak yanaklarını,ağlamayacaktın onun için,sinirini başkalarından çıkarmayacaktın,ismi geçtiğinde içinde bişeyler harekete geçmeyecekti,olmayacaktı yazdığın yazılar ona.Tamam,olacaktı hepsi ama atlatacaktın zamanla.Atlatıyorsun değil mi?İster istemez unutuyorsun,çünkü hatırlatacak bişey yapmıyor.Hayatında başkasının olduğunu düşünüyorsun,belki de eminsin,kendine yediremiyorsun.Canın acıyor değil mi?Geçecek.Yemin ederim atlatacaksın.Hıçkıra hıçkıra ağladığın gecelerin hesabını haykıra haykıra gülerek vereceksin.Yemin ederim böyle olacak.Söz veriyorum.Düzeleceksin.Yanında olmayacak o ayrı.Hissizleşeceksin gittikçe,hissizleşmişte olabilirsin,kim bilir.Aynalar ne kadar itici geliyor değil mi?İnsanlara uyuz oluyorsun.Çünkü ne halde olduğunu gram düşünmüyorlar,seni düşünüyorlar ancak akıllar başka yerlerde.Gülümsüyorsun onlara.Yalandan.Geçecek.Zor olacak ama geçecek.Yazmak artık rahatlatmıyor olsa gerek,can yakıyor.Sahi,canın zerre umrunda mı acaba?Düşünüyor mu seni?Acaba benim kadar onunda canı yanıyo mu diye düşünüyorsan geçmiş olsun.Unutmamak için direniyorsun.Nafile.İstesen de istemesen de unutacaksın.Çünkü alışıyosun.Elinde olmadan,sadece hayatında biri olmadığı için üzüleceksin.Sorduklarında söyleyeceğin tek o olduğu için.Gerçi hayatında biri olsun da istemeyeceksin.İğreneceksin bir süre onlardan.Sana ilgi gösteren herkese 'siktir git,sende canımı yakacaksın' gözüyle bakacaksın.Yakacak.O da böyle yapmıştı.Önce yaralarını sardı,yanında oldu,seni dinledi,güvendirdi kendine,sevdirdi,bağladı,sonra da siktiğimi yaralarını tekrar kanattı.Şimdi ne yapıyor,uyuyo mu,aç mı,özlemiş midir sorularından vazgeç.Onun adı geçtiğinde 'Beni ilgilendirmiyor' demeyi öğren.Güzelim şarkıların içine onu koyup eziyet etme kendine.Ağlama sakın.O gülüyor ama emin ol ağlamıyor.Sakın ağlama.Sakın.Hiç haketmiyor.  

BAZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin