Silent Assassin...
Nama : Haruka Tomatsu
Umur : 15 tahun
Suka : Keseorangan
Benci : Manusia pelik
Kelas : 3 Skilled
Kerja : Pelajar dan pembunuh upahan
Mahir : Menembak dari jarak jauh dan membaling pisau
Sifat : Pendiam dan banyak rahsia
T/L : 1 DisemberCold Assassin
Nama : Yume Sekai
Umur : 15 tahun
Suka : Membekukan manusia
Benci : Badut
Kelas : 3 Loner
Kerja : Pelajar dan pembunuh upahan
Mahir : Membuat senjata
Sifat : Ego dan setia akan rakannya
T/L : 31 DisemberDead Gamers
Nama : Hikiko Mori
Umur : 15 tahun
Suka : Membuat helah dan permainan genre horror
Benci : Copycats atau peniru
Kelas : 3 Gamers
Kerja : Pelajar dan pembunuh upahan
Mahir : Membuat permainan menjadi real!
Sifat : Ceria dan
T/L : 1 Januari(Cuma nak beritahu yang semua nama biodata kat atas ni palsu. Tiga gadis ni tak tahu nama sebenar mereka so yang kat atas anggap jelah sebagai penyamaran mereka supaya identiti mereka tak terbongkar. )
_______________________________________________Chapter 1 : A team!?
Sekolah berjalan seperti biasa tak.....pernahkah anda terfikir macam mana suasana sekolah pembunuh upahan? Kejap, sekolah kita ada pembunuh upahan? Ya, memang ada. Macam ni...pada tahun 2002, Jepun telah menubuhkan satu sekolah yang dipanggil Assassin High School. Sekolah yang khas untuk pembunuh upahan yang berada dibawah umur macam 13,14 dan 15. Pengetua sekolah ini ialah Encik Arashi, seorang yang sangat tegas dan mementingkan diri tapi sebenarnya jauh dalam hati dia sebenarnya seorang yang hati lembut. Jadi, sekolah ni mempunyai pelajar yang macam mana? Baik? Gedik? Nakal? Tak, semuanya tak. Pelajar dalam sekolah ni jauh berbeza dari sekolah tinggi biasa. Pelajarnya entahlah nak cakap ceria takdelah sangat cerianya. Oklah nak dipendekkan cerita, pelajar dalam sekolah macam psiko. Pendiam, ego, berahsia dan macam-macam lagi. Sebenarnya pelajar dalam sekolah macam roh jahat tapi sebenarnya....faham-fahamlah diorang ni pembunuh upahan, of courselah perangainya macam tu sekali tapi ada sesetengahnya berperangai seperti pelajar biasa jarang jelah...ok semua, apa kata kita baca dulu bab ni and find out.
Haruka pov
"Hmm, bosannya...," kataku keluh. Suasana dalam kelas teramatlah sunyinya. Ada yang baca buku, ada yang menulis padahal sekarang bukan waktu pdp lagi. Perhimpunan pun belum start lagi apatah lagi pdp haihhh....hari-hari macam ni...sunyi sepi macam sekolah terbiar. Kalau sekolah lain, mesti diorang tengah berbual-bual pasal sesuatu topik menarik yang menjadi hangat sekarang ni....tapi haihhh sekolah ni takde satu berita pun yang jadi hangat. Aku, Silent Assassin selaku pelajar cemerlang dalam kelas 3 Skilled....nama sebenar aku...aku tak ingat sebab entahlah...Aku mahir dalam segalanya. Sukan, kokurikulum dan seni membunuh semua aku bedal. Tapi bukannya ada orang kisah...aku pun tak kisah sebenarnya sebab benda macam alah orang lain boleh apa jadi macam aku. Cuma kena berlatih sahaja...haihhh aduhh hari ni dah masuk kali ke-100 aku mengeluh pasal sekolah ni.
"Pagi Silent," panggil seseorang. Aku pantas mengangkat mukaku dan ahah...Kai, The Shooter rupanya. Hmm, dia ni dah macam partner aku eventhough kitaorang berdua ialah rival but kitaorang still kawan...tapi adalah hari tu kitaorang akan sikap macam rival sikit....
"Oh, pagi...," jawabku balik. Kai hanya memandangku dengan blurr kepadaku. Dia mula meletakkan begnya secara senyap and duduk kat depan aku. Ok tempat duduk aku dalam kelas ialah belakang sekali dan tepi tingkap. Kai pula kat depannya. Kitaorang berdua dah macam boyfriend and girlfriend tapi no one care adui pelajar dalam sekolah ni semuanya selfish antara satu sama lain...menyampah tapi tak care sebenarnya hahaha aku ni pun boleh kira selfish juga...tanpa sedar aku tersenyum sendiri. Kai memandangku dengan pelik sekali lalu menjentik dahiku menyebabkan aku tersedar dari lamunanku lalu kembali kepada relaiti.
YOU ARE READING
Assassin's Team! (Assassination Classroom)
FanfictionSilent Assassin, Cold Assassin dan Dead Gamers adalah pembunuh upahan yang dihantar oleh pengetua sekolah Japan Assassin High School untuk membunuh satu makhluk raksasa yang meletupkan separuh bulan dan seorang Prof. yang menciptanya. Setiap daripad...