Chapter 8 : Fighter girl

59 8 2
                                    

Hikiko pov

"HAHAHAHAHAHAHA.....KAMU BERDUA? HAHAHAHA....," Takaoka sensei ketawa dengan kuat hinggakan burung pun dengar. Aku mula annoying dengan sensei gila ni.

"Apa yang kelakar hah? Setan," kataku dengan suara yang lantang. Tidak memikirkan betapa bodohnya ayat aku tadi. Patutnya aku cakap langsuir je...lagi bagus hehehe...

Semua pelajar memandang ke arah kami berdua.....terkejut melihat kelakuan kami yang mengejut ni. Mungkin diorang fikir yang kami berdua dah gila kot...

"Hahaha...takde cuma haha....kamu berdua? Bunuh saya!? In your dreams! Hahaha...," Takaoka cuba untuk tahan gelaknya tapi tidak boleh. Memang minta pistol setan ni. Meh aku bagi...

Takaoka sensei merenung ke arah kami berdua dengan tajam seperti psiko. Lalu mengukirkan senyuman sinis...di tangan kanannya dipegang satu pisau yang amat tajam. Cukup tajam untuk menyiat kulit manusia.

"Baiklah, siapa akan mula dulu? Dead Gamers atau....Cold Assassin? Choose!" Arahnya. Yume mula memandang ke arahku dengan mata merah darah menyala...menandakan yang dia sudah gila. Jadi....aku rasa aku akan start dululah. Malangnya....

Tapi aku akan gunakan sesuatu sebagai back-up plans kalau aku nak hidup........EARBUD ON!

Earbud on!

"Aku akan tolong kau" -Yume

"Hmm! Baiklah...semoga aku bersemadi dengan aman" -Hikiko

"Yes, Rest In Peace" -Yume

Aku mula melangkah ke hadapan dengan pandangan anak mata yang kosong sambil memegang pistol di tangan aku. Aku berdiri di hadapan Takaoka sensei.....aku cuba untuk mengukirkan senyuman yang paling sweet...cukup untuk cairkan hati lelaki kat dalam kelas tu.

"Sensei, what a shock seeing you here! I thought you have died....in hell," kataku lalu terus menerpa ke arah Takaoka sensei lalu menembaknya dengan laju. Tembakan aku tak pernah miss dari targetnya.

Takaoka sensei terkejut dengan tindakanku. Dia cuba untuk gerak tapi tak boleh. Kenapa? Aku dah gam kaki dia kat tanah tu. Bila? 0.000001 saat lalu. Tak logik kan? Well, tak logik kalau aku ialah Dead Gamers, pakar pembuat gamer paling cepat dan cekap. Jangan pandang rendah pada kelajuan aku hehehe...

Aku menembak hingga peluru aku habis. Semua orang terkejut melihat tindakanku. Apa aku kesah? Mamat ni patut mampus dari dulu lagi, tau tak? Dia dah bunuh ramai kawan serta pelajar kat sekolah kami! Hari-hari kami diseksa bagai nak mati tapi setelah peristiwa itu....kami berubah untuk menjadi lebih baik dan bagus supaya! Kami boleh jaga diri kami sendiri dan tidak dipandang rendah! JADI TAK SALAHKAN KALAU AKU BUNUH DIA!!!!!!???

Peluru aku makin lama makin habis. Takpelah, sebab aku rasa mamat sensei dah mampus dah. And peluru aku pun habis. Aku mengukirkan senyuman smirk yang paling sinis. Tapi, senyuman tu hilang terus dari muka aku bila aku dengar seseorang ketawa.

"HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!! KAMU FIKIR KAMU MENANG!!!??? KAMU TAK BERUBAH HIKIKO!!!!! ATAU SAYA PATUT PANGGIL DEAD GAMERS!!!????? HAHAHAHAHAHHAAHA!!!!!!" Kata Takaoka dengan gila.

Pergh, dia ingat aku lagilah....tak sangka. Yelah sebab dulu akulah yang halau dia keluar dari sekolah tu. Macam mana? It's secret~~~ anyway mampuslah aku sebab dia ni mesti revenge kat aku hahahahaha....

"Ma-macam----tak....dia pakai baju kalis peluru," kataku sinis. Kau nak aku terkejut? No needlah aku dah lama perasan pun benda tu sebab tu aku bersedia. Aku memandang Takaoka sensei dengan tenang sambil smirk.

"Takpelah, kalau peluru tak boleh maknanya.....

"Mampus kau, SETAN!!!" Jerit Yume mengejutkan semua orang termasuk Karasuma dan Irina sensei. Yume mula meluru ke arah Takaoka sensei lalu menghayunkan katananya ke arah Takaoka dengan laju..... tapi dia dapat mengelak serangan tersebut.

Assassin's Team! (Assassination Classroom)Where stories live. Discover now