four

459 22 0
                                    

Halsey gittikten 1-2 saat sonra annemin de işe gitmesiyle beraber ev tamamen boşalmıştı.Diana 'yı çağırmıştım ama akrabalarına gidecekleri için gelemedi.Dışarıda delicesine yağmur yağıyor ve aralıksız gök gürlüyordu.Korkudan ne yapacağımı bilemeyip koltuğa oturup battaniyenin altına saklanmıştım.Gök gürlemeleriyle ilgili pek iyi anılarım yok.

Saat 12'ye geliyordu ,hala gök gürlemesiyle yağmur devam ediyordu.Halsey'in gelmesini bekliyordum hala.10 dakika sonra kapı açıldığında ne zaman annemden aldığını farketmediğim anahtarları komidinin üstüne koydu.Komik gelebilir ama ben hala battaniyenin altında saklanıyordum.Halsey,"Megan?"dedi yarı tuhaf yarı güler bir şekilde.Onu battaniyenin içinden her ne kadar göremesemde tebessüm ettiğini anlamıştım.
Aniden yanıma gelip,battaniyenin içine girdiğinde gözlerimi birkaç kez şaşkınlıkla kırpıştırdım.Yüzümüz tehlikeli olucak bir yakınlıktaydı."Hala korkuyor musun?"diye sordu,sıcak nefesi yüzüme vurduğunda üşüdüğümü fark ettim.Başımı olumlu anlamda bir aşağı bir yukarı salladım.Onun da hala 3 yıl önceki gibi korkup korkmadığını merak etmiştim.3 yıl önce korkmuyordu,sadece hala eski Hals olup olmadığını anlamaya çalışıyordum."Ya sen?Korkmuyorsundur eminim.Eskiden korkmazdın."etraf her ne kadar karanlık olsa da hüzünlü bir şekilde tebessüm ettiğini gördüm."Korkmuyorum ,hala."nefesinden gelen kokudan içkili olduğunu yeni anlıyordum.İçmişti,ama sarhoş da değildi galiba.Battaniyeyi üstümüzden hızlıca yana attım.Biraz önce üşürken şimdi de terlemeye başlamıştım.Sesli bir şekilde yutkundu,"Bu gece..Seninle uyuyabilir miyim?"

cocain girl // gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin