five

453 22 0
                                    


03:10 am 

Dizimde bir sağa bir sola dönüp duran uyuyan Halsey'e baktım.Hala uyuyamamıştım.Birkaç dakika sonra susadığımı fark edip,yavaşça Halsey'in kafasını  koltuğa bırakıp su almak için mutfağa gittim.Dolaptan bir sürahi alıp,bardağa su doldurdum.İçtikten sonra,elimi telefonumu almak için cebime attım.Ama yoktu,muhtemelen odamdaki ceketimde kalmıştı.Halsey'in uyanmaması için ses çıkarmamaya özen göstererek yukarı kata,odama çıktım.Yatağımda duran ceketi benim sanıp,telefonumu almak için elimi cebine attım.Ama nerden bilebilirdim ki telefon yerine o cepten 2 paket uyuşturucu çıkacağını?Uyuşturucuyu aldığım gibi hızlıca yerine bırakıp,ceketi yatağa geri fırlattım.Ellerim titremeye başlamıştı,ve bir an önce şu sikik telefonumu bulup bu odadan defolup gitmek istiyordum.Hatta evden.Düğümler şimdi çözülüyordu,Halsey 3 yıl önce beni bırakıp tatile falan gitmemişti.Eminim ki rehaba yatırmışlardı.Komidinin üstünde duran ceketimi hızlıca giyip,cebinden de telefonumu alıp odadan çıktım.En önemlisi annem,3 yıl boyunca bu yalanı nasıl sürdürebilmişti?Neden saklamışlardı benden? Aşağıya inip,son bir kez Halsey'i kontrol edip üstüne üşümesin diye battaniyeyi iyice örttüm.Daha sonra,ayakkabılarımı giyip hızlıca evden çıktım.Biraz yanlız kalmaya ve hava almaya ihtiyacım vardı.Halsey 3 yıl rehabta kalmasına rağmen akıllanmamıştı ve uyuşturucuya devam ediyordu.Bu,dün telefon geldiğinde apar topar gitmesini de açıklıyordu sanırım.Ne yapacağımı bilmiyordum,kafam bir kazan çoban salatası gibi karışıktı.Plaja geldiğimde,ceketimle üstümü örttüm.Dışarıdan bakıldığında şuan gecenin 3'nde plajda gezenen sarhoş bir kıza benzediğimin farkındaydım.Kum olmasına aldırmayıp ,yere oturdum.Cebimden bir paket sigara çıkardım.İçmeyeli 5-6 ay oluyordu,ama nedensizce canım istemişti işte.


Telefonuma baktığımda saat 7'yi geçiyordu.Bir kaç dakika sonra telefonum çalmaya başladığında sessize aldım.Dedim ya,yanlız kalmaya ihtiyacım vardı.Halsey 5 defa aramasına rağmen hiç birini açmamıştım.

"Demek burdasın,kaçak."dediğinde,elimdeki sigarayı denize attım.Halsey'in beni bulacağını biliyordum ama bu kadar çabuk bulacağını sanmamıştım.Ellerimi teslim olurmuş gibi yukarıya kaldırıp gülümsemeye çalıştım,"Yakalandım."


Hayatımda bu kadar ekşınlı bir bölüm yazdım mı bilmiyorum neyse fkzdkdfldzşi Hikaye ile ilgili görüşlerinizi yoruma yazıp,vote vermeyi unutmayın.Hoşçakalın :')) .

cocain girl // gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin