Uykucu olmama rağmen hala uyuyamamıştım,birkaç gündür olan olaylar yüzünden miydi yoksa hissettiğim şeyler yüzünden midir bilinmez.Odanın hala karanlık olması güneşin daha doğmamış olduğunun habercisiydi.Yan odadan gelen hafif bir müzik sesiyle irkilip yavaşça yataktan doğruldum.Kapıyı araladığımda şarkının dışarıdan gelmediğini doğrulamış oldum kendimce.Sanırım Halsey'i de uyku tutmamış ve şarkı dinlemeye karar vermişti.Eski günlerimizdeki gibi yanına gidip onu sımsıkı sarmak isterdim ama bu şansım benim ona olan hislerimden bahsetmem ile ellerimden alınmış durumdaydı,yani sanırım.Su içmeye karar verip uyanık olduğumu belli etmemek için parmak uçlarımda yürüyerek aşağı kata,mutfağa indim.Dolaptan su alırken onunda merdivenlerden indiğini görünce uyandığımı belli etmeme çabalarım olumsuz sonuçlandı.Mutfağa gelip,belini tezgaha dayadığında onu görmezden gelerek doldurduğum suyu içmeye devam etti.
"Meagan,bu kadar sert davrandığım için özür dilerim.Ben...Sadece biraz şaşırdım ne olur anla beni."söylediği şeylere karşı gözlerimi devirerek ona doğru dönerken yanağından düşen bir gözyaşını görmem kalbimin parçalanmasına neden oldu. Neler olduğunu ve onun ani duygularına nasıl tepki vereceğimi bilmiyordum.İçtiğim suyu tezgaha bırakıp,koşar adımlarla gidip ona sarıldım.Bilmiyorum ama içimdeki bir ses onun bana ihtiyacı olduğunu söylüyordu.Saçlarını okşarken gözlerimde biriken yaşların akmasına bir türlü engel olamadım.Onun saçının tek bir teline zarar gelse yaşayamazdım ben.Yarım saatimiz birbirimize sımsıkı sarılarak ağlarken geçti,geri çekildiğimde gözlerinin ağlamaktan kıpkırmızı olduğunu gördüm."Meagan bak,ben sadece kızlara hislerim olup olduğundan emin olamıyoum.Hislerim kesin bir sonuca ulaşana kadar arkadaş kalsak?"onu çok iyi anlıyordum,çocukluk arkadaşının onu başka bir şekilde sevmesi şaşırtmıştı.
Gözyaşlarımı kazağımın kollarıyla silerek gülümsemeye çalıştım."O zaman hala eskisi gibiyiz?"gülümsememe buruk bir gülümsemeyle karşılık verip başını olumlu anlamda bir yukarı bir aşağı tarafa salladı.Ardından çocukluğumuzun selamlaşma tarzı olarak yumruk yaptığımınız ellerimizi birbirine vurduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cocain girl // gxg
Fanficçocukluk arkadaşınız bir uyuşturucu bağımlısıysa ve siz ona aşıksanız? #melaniexhalsey #girlxgirl