ten

213 8 3
                                    


sabah uyandığımda ilk gördüğüm şey kath'in bana attığı mesaj olmuştu.

kath: bugün buluşmaya ne dersin:')

ve şu an karşı koltukta oturan Halsey'in rahatsız edici bakışlarına maruz kalmaktaydım.

meagan: olabilir

kath: dün zaten evini öğrenmiş oldum krsdzofjşckaşldszmö saat 3'te seninleyim

meagan: okeey

telefonu kitleyip yanıma koyduktan sonra Halsey biraz önceki bakışlarıyla bana şaşırmadığım soruyu yöneltti."dün kü kızıl saçlı kız m?"gözlerimi devirip başımı olumlu anlamda salladım."saat 3'te onunlayım.fazla kuruntu yapmadın mı sen kath'i ?"omuzlarını silkip koltuğa yayıldı."belki bir tanışıklığım vardır?"başımı bir şey demeden öne eğip düşünmeye başladım.işte o zaman durumlar değişebilirdi.Halsey belki de o kızın kötü olduğunu düşünüp beni korumaya çalışıyordu,kim bilir ama yine de kendimi böyle şeylerle de umutlandırmak istemiyordum... bana bir kötülüğü dokunmadığı sürece kath ile görüşebileceğimi düşünüyordum.saat 3'e yaklaştığında ayakkabılarımın bağcıklarını bağlayıp evden çıktım.Halsey,o konuşmadan sonra evden çıkmıştı şu an ne yaptığını bilmemek içimi yese de Kath geldiğinde onu kafamdan atmakta kararlıydım.kapıyı kitledikten sonra arkamı dönmemle kath ile burun buruna gelmem bir oldu.birkaç saniye bir şey demeden durduktan sonra önümden çekildi ve yan yana yürümeye başladık.derin bir nefes verip gülmeyle karışık,"ödümü koparttın."dedim.

2 saat sonra 

içtiğim bira midemi bulandırmaya devam ederken Kath kendinden geçmiş gibiydi.bana oldukça yakın davranmasını aldığı içki miktarına bağlıyordum.telefona baktığımda saatin 12 olduğunu gördüğümde şaşkınlıkla ağzım açıldı.ne çok zaman geçirmiştik..Kath'in elleri bacağıma gittiğinde müdahale etmezsem iyi şeyler olmayacağını anlamaya başlamıştım.onu hoş bulmam,hala Halsey'den hoşlanmadığım anlamına gelmezdi."Kath uykum geldi,eve gitmem gerek."

beraber bardan çıkarken düşmemek için omzuma tutunduğunda elinin sıcaklığı beni terletmeye yetmişti.yoldan geçen taksiye işaret ettiğimde yanımıza yaklaştı.Kath'i taksiye bindirirken ev adresini bilmediğim aklıma gelince hararetli bir şekilde düşünmeye başladım.Halsey'in Kath'i hazmetmediği belliydi ama başka çarem de yoktu.onu sokakta böylece sarhoş bir şekilde bırakmazdım ya.taksi şoförüne ev adresimi verdiğimde Kath çoktan dizlerimde uyuyakalmıştı bile.

-

hikayeyi sürekli ters köşeye saptırmaktan asla vazgeçmeyeceğim galiba oskeaslşdkfsidaliads hikayeyi o kadar okuyorsunuz düşüncelerinizi belirtin:( belki yazdığınız şeyler hikayede yapacağım şeyler hakkında fikrimi değiştirebilir

diğer bölümde görüşürüüüüüüz :')

cocain girl // gxgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin