Nerede olduğumu bilmediğim halde yürümeye devam ediyordum.Gözlerimden akan yaşlardan olsa gerek yoldan geçen insanlar bana tuhaf bir şekilde bakıyordu.Hiçbir şekilde umudum yoktu,Hals beni bu zamana kadar sadece arkadaş olarak görmüştü.Bu zamandan sonra da yine aynı şekilde görecekti belki uzaklaşırdı.
Yolun kenarındaki boş bir kaldırıma oturduğumda gözyaşlarım yanaklarımdan süzülmeye devam ediyordu.2 saat boyunca durmadan ağlamıştım.Şuan tahmin ettiğimden de daha kötü olduğumu insanların bakışlarından anlayabiliyordum.Bana uzatılan bir peçete ile gözlerimi ovalayıp duraksadım ve başımı peçetenin sahibine doğru kaldırdım.Kısa kızıl saçları olan bir kızdı.Daha önce görmüş müydüm bilmiyorum.Uzattığı peçeteyi titreyen ellerimle alarak teşekkür etmeyi başardım."Hey,ne oldu sana böyle?" yanıma oturdu.
Sanki durup dururken ağlıyormuşum gibi başımı iki yana salladım.Hiç kimseye hiçbir şey anlatmak istemiyordum."Pekala,seni zorlamayacağım.Ağla,rahatlarsın belki."Neden böyle olduğunu anlamamıştım,belki de daha önce hiç görmediği bir insana bu kadar sıcak ve yardımsever davranması bana tuhaf hissettirmişti.Telefonuna art arda mesaj gelmiş,ve o mesajlara karşılık bana çaktırmamaya çalışarak gülmüştü bunu hissedebiliyordum.
Halsey: Ondan uzak dur.
Halsey: Yalvarırım.
-
Hikaye ters köşe yaptı kdfxdzlxfkzd Uzun zamandır bölüm yüklemiyordum ama final bölümü yazmış gibi hissettim mübarek,sanırım şu yeni karakterin aksiyonu yüzünden.
Neyse görüşmek üzere,,
Bol gıdıklamalar bol sarılmalar xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cocain girl // gxg
Fanfictionçocukluk arkadaşınız bir uyuşturucu bağımlısıysa ve siz ona aşıksanız? #melaniexhalsey #girlxgirl