Děsivé ráno #2

665 30 6
                                    

Ráno jsem se probudila o půl osmé. Vstala jsem z postele a porozhlédla jsem se po pokoji jestli tu něco není, protože to co jsem zažila brzo ráno už nechci nikdy v životě zažít. Šla jsem k oknu a pustila do pokoje trochu čerstvého vzduchu. Pořádně jsem se protáhla a šla jsem šměr k zrcadlu, přitom jsem šlápla na nějakou pískací hračku od nějakého z dvou pudlů:,,Do prdele"řekla jsem trochu hlasitěji protože jsem se zlekla, ale hned jsem si dala dlaň na pusu protože jsem si uvědomila, že mamka s taťkou ještě spí. Zakoukala jsem se do svého odrazu protože jsem měla na čele pěkně nechutný "jebák"(😂). Když jsem se ho snažila vymáčknout tak někdo otevřel dveře, ale já jsem pokračovala v činnosti:,,Ahoj mami"řekla jsem a přiblížila jsem se k zrcadlu abych na to lépe viděla.Nic se neozvalo.:,,Mamí?"odtrhla jsem se od zrcadla, u dveří nikdo nestál a ani v pokoji se nikdo nepohyboval. Očkem jsem se koukla na chodbu ale nikdo tam nebyl, zavřela jsem se a chtěla jsem zamknout ale po chvíli jsem si uvědomila, že jsem byla přes noc zamknutá, tak jak se mohly otevřít dveře? Zděsila jsem se a chtěla jsem vyskoušet jestli nemám zničený zámek, zamkla jsem se a zkusila jsem otevřít dveře, vše je v pořádku tak jak se to mohlo stát?? Sedla jsem si na postel, a dívala jsem se na dveře, byla jsem strašně nervózní, skoro se mi chtělo brečet. V tuhle chvíli jsem chtěla aby mamka přišla do pokoje, přinesla mi snídani, a pořádně mě objala. Otevřela jsem balkónové dveře a vyskočila jsem ven, protože jsem ten strach v sobě dusit nechtěla. Nic se mi nestalo, protože mám pokoj s balkónem velmi nízko tak 1m. nad zemí. Šla jsem si lehnout do houpací sítě, a vůbec jsem na to myslet nechtěla, tak jsem na chvíli usla.

💚💛Další kapitolka...doufám že se vám líbí, každý vote. A com. Potěší💚💛

My Dead Sister DOKONČENO✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat