Viděl mě nahou!

675 26 1
                                    

Tak rychle, jak se dveře otevřely, se i rovnou zavřely. Co jsem také mohla čekat, že? Mám být vůbec ráda? Chci to? Chci ho?

"Ehm, já se moc omlouvám, netušil jsem..." začalo se ozývat za dveřmi.

"To je dobré, v pořádku" přerušila jsem Karla v jeho omlouvání, "jenom prosím vyřiďte mámě, ať mi přinese nějaké oblečení."

"Maminka si odskočila k sousedce, prý to bylo něco naléhavého. Mohu vám ho přinést já, pokud s tím nebudete mít problém."

To jsem si mohla myslet! Nechce jí to říct, protože by musel zmínit i tu část, jak mě viděl úplně nahou! Pošpinil by si u ní své jméno. Určitě jí má radši než mě! Tak to teda ne. Co když je to ale pouze záminka? Co když není vše ztraceno? To se uvidí, až zas vkročí do koupelny. Budu připravena. Dala jsem mu tedy instrukce a poslala ho pro tu nejhezčí noční blůzku, co mám. Rychle jsem si snažila upravit mokré vlasy, aby vypadaly aspoň nějak k světu. Namalovat se už nestíhám. Možná řasy bych stihla. Sakra, za chvíli bude zpátky, je to kousek. Snad můj popis pochopil dobře a nebude se koukat nikam jinam, trapasů bylo už příliš.

"Nesu Vám to oblečení."

Je to tady. 

Jsem připravena.

"Děkuji, jste tak milý. Můžete mi ho sem jít -"

"Nechávám ho tady přede dveřmi a jdu za vaší maminkou, nemusíte se bát. Už se vrátila."

Cože kurva? Jak za mojí maminkou? Za mnou pojď! Tohle je snad sen, ale pěkně špatný sen. 
Beru si oblečení a rozhlížím se mezi dveřmi se špetkou naděje, že Karel je někde jen schovaný a tajně pozoruje. Obavám se, že se rozhlížím marně. Vnitřně zlomená vycházím, již oblečená, schod po schodu až do mého pokoje. Tehdy si to uvědomím.

"Plakáty!" vykřiknu do prázdna.

Nechala jsem ho jít do mého pokoje a to mám všude jeho plakáty! Další trapas! Může to být snad ještě horší? Zítra až vstanu, zavolám svojí nejlepší kamarádce, ta mi vždy poradí. Známe se od první třídy a vždy jsme tu byly jedna pro druhou. Teď už je moc pozdě a potřebuji se na to vyspat. Dnešek byl hotový emocionální kolotoč. Zaplouvám do postele, bohužel však sama.



Kdo je nejlepší kamarádka? Bude chtít také Karla jen pro sebe? Odehraje se ještě tuto noc nějaký koitus? Je Země opravdu kulatá?

Karlovy touhyKde žijí příběhy. Začni objevovat