ik mocht naar huis, en was hier super blij mee. ik wilde mezelf niet eens aan kijken in de spiegel bang voor hoe mijn gezicht er uit zou zien. ik had dit verhaal verteld terwijl ik het eigenlijk al die tijd heb verzwegen. niet willend dat iemand het zou weten. ik wilde niet dat mensen me als hoer zouden gaan zien. al voelde ik me wel zo. ik voelde me nu ik er zo over na dacht weer echt heel vies, en besloot dus maar weer te gaan douche.
waarom deed Tim dit. ik voelde hoe de tranen over mijn wangen rolde en stapte maar in de douche. ik wilde even helemaal weg zijn van alles en besloot dat ik vanavond aan Loes zou voorstellen naar de stad te gaan het was toch tenslotte vrijdag avond. en ja hoe dronken hoe beter voor vandaag. ik wilde even helemaal weg zijn van deze wereld. dus waarom niet. ik waste mn haar en ging zo heel mn vaste riedeltje af. ik hoorde de deur beneden in het slot vallen. "ik ben thuis!!" daar was Loes. ik draaide de douche uit, zuchten even en droogde me maar af. begon mn haar te föhnen, toen klopte Loes op de deur. ik deed mn badjas aan en deed open. "Hi meis hoe was t op school" ik probeerde zo blij mogelijk te klinken. "ja super haha en ik en mn boy zijn trouwens gewoon okey hoor. i don't know wie die roddel had verzonnen maar ach ja, ik had een vraagje. wat denk je over lekker uit eten gaan vanavond en dan daarna gaan stappen?" soms lijkt het net of ze mijn gedachte kan lezen. ik lachte even. "ja leuk!" ze keek me even aan en lachte toen maar gewoon terug. "wil je thee? of koffie heb ik ook mee genomen maar dat is wel met karamel." ze gaf me de 'pedoface' en ik begon te lachen. "uhm ja voor uit dan maar doe maar weer koffie haha, en ik help anders zo wel hoor met de boodschappen. laat ze maar even staan in de keuken. ze glimlachte even en liep toen naar beneden. ik begon me klaar te maken. wat make up hier en daar. toen ik klaar was met mn haar en make up, ging ik naar mn kamer voor kleding. ik trok na een half uur spitten een donker blauw blouseje aan, met daar onder een wit hemptje. en een zwarte broek met gaten. en deed daar onder mn Adidas sneakers aan. ik keek mezelf nog even na, draaide een rondje en zag er voor mijn doende best fatsoenlijk uit.
ik liep naar beneden en alles was afgewassen en opgeruimd de boodschappen waren opgeruimd, de prullenbak was geleegd, en alles was schoon en netjes in de keuken. eerlijk gezegt maakte dit mn dag ietsje beter. ze is zo een schatje, er verscheen een glimlach op mn gezicht.
JE LEEST
echte liefde
عاطفية"Ik geloof er niet meer zo in loes.. als het zou bestaan zou ik toch onderhand wel iemand hebben gevonden. ik ben het gewoon zo beu dat alle jongens met gevoelens spelen.. en iedereen lijkt zijn of haar perfecte liefde te hebben gevonden... maar ik...