de vakantie is voor bij. jeey weer naar school. al moet ik pas om half elf beginnen. het blijft school. vandaag heb ik weer wiskunde, gezellig het klas lokaal delen met die sukkel van een ex van me. ook al weet alleen Loes dat ik iets gehad met die sukkel van een stagere. hij is zoon vier jaar ouder dan mij en echt wel knap, maar hij loopt alleen maar achter zn lul aan. als ie hem ergens in kan douwen doet ie het. en als jij dan zegt dat je er nog niet klaar voor bent dan voert hij je het liefste dronken, zo dat je niet tegen kan stribbelen ook wel een soort verkrachten van mensen die het niet meer kunnen herinneren maar alleen die ene pijn voelen en daar door genoeg weten. en dat dan niet met alleen zn vriendin nee met alle meiden die maar iets naar binnen laten gieten van zijn geld.
het begon eigenlijk bij dat ik en Loes een avond gingen stappen en daar kwamen we hem tegen achter de bar. en als je nog al ver weg bent en dan ook nog eens rood licht hebt lijkt iedereen geweldig. dus waarom zou ik niet om zn nummer vragen? ik vroeg er dus wel om en kreeg hem. hij gaf me gratis drankjes waar Loes ook nog een voordeel aan had. en de dag er na stuurde ik hem maar een berichtje. hij zei me dat ie het jammer vond dat ik niet op hem had gewacht. en zo begonnen we steeds meer te praten. ik kwam er achter dat hij nog een stage bedrijf zocht omdat hij wiskunde docent wilde worden. ik stelde voor dat hij een school in de buurt moest kiezen. en toen ik hem een week niet had gesproken zag ik hem ineens in mijn klas lokaal voor me staan. alle meiden uit mijn klas zagen hem wel zitten. en vroegen elkaar wie hij was en wat hij kwam doen. ik liep op hem af en zei hem gedag. hij glimlachte. "wie had dat verwacht. dat ik je hier nog tegen zou komen." ik vond het best wel schattig dat hij naar mijn school was gekomen, hij deed moeite om me te kunnen zien. en dat deed wel iets met me.
en die avond appte hij mij. hij zei me dat ik er ongelofelijk goed uit zag, ik weet niet waarom maar ik voelde me speciaal. hoe standaard die zin ook was. hij zei het tegen mij. na een paar dagen elkaar op school zien spraken we af. en eerlijk ge zegt hij leek geweldig. zo lief, keek horror ik vond het super heel die avond. hij vroeg me te blijven slapen maar ik durfde eigenlijk niet echt dus zei maar dat mn moeder nog langs zou komen zo dus dat ik echt moest gaan. en ja ik voelde me schuldig dat ik loog maar wat had ik dan moeten doen. hij liet me uiteindelijk wel gaan en dat was dan weer wel iets. na een paar weken vroeg hij me maar het mocht van hem niet bekent worden gemaakt omdat hij niet echt mag gaan met een van zijn leerlingen. de relatie liep na twee maanden al fout. hij had me ontmaagd ter wel ik dronken was en hij ging steeds echt te ver. ik durfde eigenlijk niet meer te drinken met hem. of af te spreken toen ik besloot toch na twee weken wel weer te komen logeren had ik Loes en mijn beste vriend beloofd dat ik niet ging drinken zo dat hij het niet weer zou doen. en dat ik desnoods op de bank zou gaan slapen. en ja hoor na het eten wilde hij de stad in. ik zei hem dat ik niet echt zin in drank had en dat ik na het wijntje tijdens het eten wel even genoeg had. dus gingen we maar film kijken. maar hij verstoorden het steeds door me uit het niets ineens te gaan zoenen en niet meer te kappen. ik duwde hem weg en toen liep het fout hij werd ineens helemaal boos en begon me af te zeiken. ik had het na een tijdje wel weer gezien en pakte de honden riem en nam zn hond mee uit. in de hoop dat ik zou uit waaien en me beter zou voelen maar na drie uur lopen was het al weer half twaalf. en ik liep daar alleen met een veel te lieve hond. ik was eigenlijk wel bang maar wilde er niet aan toe geven ik kon me in mn eentje ook wel reden. toen ik weer terug bij hem thuis kwam stond hij me alleen maar stom aan te kijken. ik liep om hem heen en pakte mn spullen in alles wat ik daar had liggen pakte ik maar bij elkaar. ik had hier geen zin meer in dus liep met alles naar buiten. maar natuurlijk kwam hij achter me aan. ik zat al in de auto en hij kwam naast me zitten. ik vroeg hem mijn auto uit te gaan. niet dat ie dat wilde. dus stuurde ik hem mijn auto uit toen hij nog in de deur stond gaf ik gas waar door hij viel en ik weg reed ik had geen zin meer in hem. ik trok mn andere deur dicht en reed naar huis. die avond dumpte ik hem. en ik had me in maanden al niet zo goed gevoeld dan toen. ik was weer single en sliep in mijn eigen bedje.
En natuurlijk moet hij nu nog steeds stage lopen bij mijn klas. en negeren we elkaar. ook al probeert hij het me vaak uit te leggen en heeft hij me al zoon zeven keer de les uit gezet omdat ik zei dat ik zijn uit leg niet hoefde. hij wil me nog steeds terug maar ik hoef hem niet eens meer te zien als het aan mij licht. maar ik had weinig keuze. dus ook vandaag zal ik hem weer onder ogen moeten komen. en zal hij weer alles doen om me duidelijk wat hij wil. hij heeft al zoon beetje heel de vriendinnen groep van Nina stuk voor stuk geneukt maar dat lijkt hem niets te doen. zij schepen natuurlijk op. maar eigenlijk is het nog al hoerig. maar dat is niet mijn probleem. pff... op naar school dan maar.
JE LEEST
echte liefde
Romance"Ik geloof er niet meer zo in loes.. als het zou bestaan zou ik toch onderhand wel iemand hebben gevonden. ik ben het gewoon zo beu dat alle jongens met gevoelens spelen.. en iedereen lijkt zijn of haar perfecte liefde te hebben gevonden... maar ik...