"AKU NAK POMPUAN TU MASUK DALAM PENJARA PASTIKAN DIA DIKENAKAN HUKUMAN BERAT!!! "Tengking Jungkook.
"sabar Jungkook. "Jimin cuba untuk meredakan marah Jungkook. Jungkook melabuhkan punggung dengan kasar di atas kerusi kerja nya. Dia meraup kasar rambut di hadapan nya.
"Macam mana aku nak sabar kalau dia bunuh appa aku????? "Kata Jungkook.
"Kita tak tahu lagi kan? Kau boleh tak jadi profesional sikit? "Marah Taehyung pula.
+++
"Awak dendam kat dia? "Tanya seorang lelaki yang bernama Taehyung.
"Tak. "
"Dia pernah buat jahat kat awak? "Soalnya lagi.
"Tak. "
"Awak pernah jumpa dia? "Diberi soalan bertubi tubi tetapi jawapan tetap sama.
"Tak. "
"Awak bunuh dia? "Perempuan tu memandang wajah Taehyung yang menanyakan soalan yang agak keji baginya.
"Tak. "
+++
"Aku nak jumpa kau. "Kata Jungkook kepada perempuan berbaju banduan hijau itu. Cermin memisahkan kedudukan mereka berdua.
"Saya dah masuk dipenjara. Apa yang awak tak puas hati lagi? "Soal perempuan itu dengan lemah lembut.
Jungkook terdiam
"Bukan ni ke yang awak nak? "Soal nya lagi.
"Arghhhhhh !!!! "Jungkook tiba tiba sahaja menjerit kuat membuatkan perempuan itu terkejut.
"Kamchagiya "bahu perempuan itu terhinjut sedikit. Dia mengurut dada nya. Nasib tak ada penyakit jantung.
"Awak ni bodoh ke apa jerit macam orang nak terberanak kat sini?! "Marah perempuan itu.
"Aah aku bodoh. Bodoh dengan cinta kau "
+++
"Banduan 0901 awak dibebaskan "kata seorang penjaga pegawai polis.
"Da-dae? Tat- tapi wae? "Setahunya dia akan duduk meringkuk kat sini 30 tahun ni baru 3 hari.
+++
"Boleh tak awak berhenti ikut saya?! "Perempuan itu memarahi Jungkook yang tidak habis mengikutinya sejak minggu lepas.
"Kesah rupanya. Selama ni diam je. Ingatkan tak kesah "balas Jungkook sambil menggaru kepalanya.
"Awak ni tak ada kerja ke eh ikut orang sana sini? Harap je inspektor. "Perli perempuan itu.
"Ada. Saya banyak kerja nak siasat! Kerja nak siasat kes itu ini paling susah kerja nak siasat hati awak. Emm saya rasa hati saya dah kena curi tapi orang yang curi tu tak nak mengaku. Macam mana eh? "Kata kata Jungkook itu membuatkan pipi perempuan itu memerah.
"Kau ingat lawak? "
Krik
Krik
Krik
Krik
Maka dengan itu burung2 pon berterbangan.
YOU ARE READING
Crime ❀jjk
Fanfiction+mengisahkan seorang perempuan dituduh membunuh seorang pegawai polis Kisah yang tak ada kaitan dalam hidup kau🗿 Start ; 29 May 2017 End ; ???