ML6-İlk Öpücük

929 40 39
                                    

"Kazandııııııııııııııııııııııık!Kazandık, kazandık,kazandık, kazandık(2. kazandıktan buraya kadar çok hızlı okuyun. Çok ekşınlı oluyo.)Kazandııııııııııık!" diyip Aruna'nın boynuna atladım. Şöyle bi kaç tur beni etrafımızda döndürüp, romantik bi şekilde öpüşmeye başladık dememi beklemiyorsunuz demi? Çünkü benim boynuna atlamamla, onun geri çekilip benim yerle öpüşmem bir oldu. Hiç değilse ilk öpücüğüm değildi. Sinirle ona baktığımda "Ne!Üzerime atlamasaydın, yerle öpüşmeyecektin güzelim. İnşallah ilk öpücüğün değildir."

"Hee, ilk öpücüğüm. Töbe esteğfurullah ya.Tabii ki ilk öpücüğüm değildi. Hem ben öyle şeylere inanmıyorum."

"Kız olduğuna emin misin?""Aruna o kız değil canavar"

"Muro sus amına koyyim sus ya"

"He yaw he he"Siktirin şimdi Muro 'yu siz. nerde kalmıştık. Heh bana  o mantıksız soruyu sormuştu.

"Amımımı gösteriyim napıyım?"

"Benim için farketmez güzellik."Aaaa terbiyesize bak.

"Aruna, siktir git" "Aruna bana gel annem, Bana gel. Boş ver o kaldırım fahişesini"

"Muro, amına koyyim senin. Bi siktir git ya. Ergen bozuntusu."

"Ben?Ergen? Sus be kaldırım fahişesi."

Neyse ne diyoduk. ben değil Aruna diyo.

"Tamam kızma asabi şirine."

"Şirin baba"

"Asabi Şirine"

"Şirin baba"

"Asabi Şirine"

"Aruna, biliyo musun? Aynı pazartesi günü sabahın köründe matematik sınavı sana girecek diye uyandıran alarm gibisin." "Macera laflarımı çalma pezevenk"

"Sanane. İstediğimi yaparım. Ayrıca Muro siktir git ya"

"Sen siktir ben giderim Macera"

"Terlik ile tanışmak ister misin?"

"Tamam apla vuyma gidiyorum."

Hep Muro yüzünden nerde kaldığımı unutuyom.

"OHA!Kızım o kadar mı kötüyüm. Sence de bu biraz ağır olmadı mı?"

"Diğer insanlar için olsa evet ama senin için HAYIR! Neyse onu bunu boşverde biz dördünden ne isticez?"Gerçekten me-"Buldum Aruna buldum"kendi düşüncelerimi kesme yeteneğine sahip bir insanım.

"Ne buldun bakalım."

"Okulun son günü herkesin önünde eşşek gibi anırıp kezban kızlar gibi giyinsinler."

"Aferin keçi,sonunda bi işe yaradın. Duydunuz yapacaklarınızı demi gençler?Hepsi bana öldürücü bakışlar atarken ben ve Aruna anıra anıra gülüyoduk."Anırın siz anca. Berk,Tuğtekin ve  Enis'in suçu ne?"

"Ben de nerde kaldı diyodum ki sen geldin de. Onların arasında Sülo'da var."

"Siktir et onu. O alışık zaten anırıp kezban gibi gezmeye"

"Muro bence sus o da bunları okuyacak"

"Ben de diyordum ki Sülo'nun suçu ne? Hak etmedi o bunları"

"Ne korkak çıktın amk"

"Kitabın sonunda görecez seni"

MY LİFE...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin