"Aruna bıraksana kolumu ya."
"Sana kaç kere seni başka erkeklerin yanında görmicem demedim mi?Sen benimsin. Benim sevgilimsin.Başka erkeklerin yanına ne işin vardı?"
"Aruna,ayrıldık biz senle.O yaptıklarından sonra hiçbi şey eskisi gibi olmayacak. Her şey değişti.Artık benim hayatımda Aruna diye biri yok!Ben senin değilim!Sende benim değilsin!Anla artık bunu. Ayrıldık. Bit-ti. Yüzünü görmek istemiyorum."
"Macera,sende gidersen ben hayata nasıl tutuncam peki?Ben sensiz yapamam ki.Ben sana kalbimi verdim geri almamak üzere. Herkes beni terk etti. Yalnızdım.Sen benim ışığım oldun. Karanlıkta bana yardım eden karanlıktan çıkaran ışık. Sen bırakma beni.Lütfen"
"Sen kendini bi benim yerime koysana ya. Sevdiğin aşık olduğun adam arkanda oyunlar oynuyo. 19 yıllık babanın gerçek baban olmadığını öğreniyosun. Kıymetlinin canının abin ve onun kadar kıymetli arkadaşınla abin sevgiliyken abinin her gece başka bi uçkuruna düşkün piçe kendini düzdürten sürtükten çocuğu oluyo.Çocukluk arkadaşlarından biri doğum sırasında ölüyo.Diğer çocukluk arkadaşın trafik kazası geçiriyo ve cesedi yok! Sevgilini kaybediyosun,babanı kaybediyosun,abini kaybediyosun,arkadaşlarınıkaybediyosun."
"Macera sen hiçbir zaman beni kaybetmedin, kaybedemezsin izin vermem. Sen benimsin ve bu değişmeyecek,herkesi kaybettim seni kaybetmicem."
"Çok geç Aruna Taşdelen. Bitti. Elveda dicem ama haketmiyosun. Bi daha yüzünü görmek istemiyorum piç kurusu"
"Macera Demirci,sana benimsin dedim. Bi yere gidemezsin. Bana dön ve aşık olduğun admı ÖP!"
"Macera Demirci değil Aruna Taşdelen! MACERA TAŞBÖLEN!"
Arkadaşlar. yine ben. Muronuza yakında sınavlar gireceği için uzun bi zaman yok! Girebildiğim zaman yazıcam. Neyse öpüldünüz. Peki Ya Sen?'i okuyun dövmeyim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LİFE...
Novela JuvenilTam bornozumu çıkartacaktım ki Aruna'nın sesini duydum. "Tuğtekin, nerdesin be abi" ve benim kapım açılır. Tabii ben bu sırada gözlerimi kapatıp çığlığı bastım. Bİ dakka ben niye gözlerimi kapatıyorum ki? Gözlerimi açtığımda morarmış bi Aruna gördüm...