"NE?!"Çok sinirli ve tanıdık olan bu sen ne benim ne Aruna'nın ne Roman'ın ne de başka birinindi. Bu ses Levent'indi. Şimdi soruyonuz Levent kim diye?Hemen açıklıyorum. Yada açıklamıyorum ya.Piçlik olsun. Hadi yine iyisiniz. Acıdım size açıklayım bari. Hani her güzel kızın bir belalısı vardır ya, Hah söylemesi ayıp olmasın ya da olsun bana ne sonuçta bende güzel bi kızım. Bunu herkes bilir tmm mı? Bende de öle bi kerata var işte.İşte bu Levent oluyo. Valla çocuk iki yıldır peşimde. Ahh çok güzelim aynı zamanda mütevazıyımda. Demi Aydun ailesi? Neyse konuya gelelim. Hah Levent diyoduk. Bu pis sarışın zenci orangutan yemiş kedi her sevculum olduğunda ya dövüyo yada göt korkusuna abime söylüyo. İşte Aruna'nın işe yarayacağı sahne. Gittim direk elini tutum. Valla bende utanma yok!Umrumda da değil açıkçası. Hem bunun ei niye bu kadar büyük ya. Şöyle açıklayım elimi bi sıksa elimdeki kemikler götümden çıkar. Siz anlayın artık. İşte ben bunun elini tutumda bizim kızlar beni döveeeer. Ya uff yhaa. İşte herkes bize şaşkınlıkla bakarken ben elimizi Levent'e gösterdim. Zuhahahahahaha. Yaşasın kötülük!
"Efendim Levent bi şey mi demişen. Sevculumla sırağğmıza gidiyoduk.
"Ne dedin lan sen? Ne diyo Aruna bu mal? Siz şimdi Maruna mı oldunuz?"
Maruna? O ne lan? Macera cık değil. Aruna ehh benziyoda başındaki M yi çözeme- Durun ya Maceranın Baş harfi M. Ha anlaım abimde matemetik işlemi yaptı. Şöle açıklayım Macera+Aruna=Maruna. artık anladınız mı? Afarın size adam olun.
"Abi sakin olur musun? Tüm koridor bizi izliyo!"
"NOLUYO BAKIYIM ORDA?"Grup seks yapıyoz hocam gelmek is- Gel bana gel yavruuuuuum. Ne tatlı şeysin sen öle? Acaba yemekten sonra seni tatlı niyetine yeem nolur? Şeker komasında ölmem demi? Hoca çoh daş laaaağaaan.Tam sikmelik. Yani sikilmelik ama ona. Amaaan anladınız işte siz yhaa.Beni uğraştırmayın.Ben tabi hocayı görür görmezz abimide Aruna'yı da siktir edip hocanın koluna girdim. Tam yavşıcaktım ki iki kişinin koridoru sesi inetti. Yha off yha. Ben niye düzgün cümle kuramıyom ki? İki kişinin sesi koridoru inletti.Yazııııık yavruuum da korktu.
"MACERA!!!1!!1!11! ÇABIH BIRAYA GİL!"Gorgtum tabii. Hemen abeyimin golcağzına girdim. Diğer kolumlada Aruna'nın goluna girdim.Asıl şaşırtan olay bundan sonra başladı. Abim. Benim abim, Tuğtekin Demirci Aruna Taşdelen'e sahte sevgilime çıkma teklifi etti. Şaka. Sakın Süloo bu şakayı duymasın yeminllen takmayla siker beni. Neyse işte abim varya benim abim, Tuğtekin'e ne dedi biiyonuz mu?Hayır bilmiyonuz tabikide nerden bilceksiniz. Yha tamam söylüyorum."Hayırlı olsun karşim! Aruna, bah goçum, bugüne kadar bu mala ben sahip çıktım. Sıra sende. Eğer onun üzüldüğünü duyarsam vayaaaaaaa görürsem anandan başlar yedi sülalene-"
"Lan takmışsınız ha yedi sülaleye ben gidiyom"dememle Angara'nın Bağları çalmaya başladı. O sırada bi şahıs golunu omzuma attı. Bakam hangi münasebetsiz?
"Eeee sevculum(!) okul çıkışı napıyoz?"
"Seni bilmeme ama ben şu yeni gelen hocaya yavşamayı düşünüyom aşkım(.(hep ünlem koyarlar bende nohta koydum. Farkım tarzım genjler dağılın))"
"Macera, ben sana ne demiştim?"
"Sen bana her şeyi diyon aydinişkom. Iııı bi düşünüyüm. Ebeni sikerim Macera, Çabıh bıraya gil Macera, Macera amına koyyim gel lan buraya, Soyun Macera, Altımda inlemek istemiyosan yürü Macera,Kız olduğuna emin misin Macera? Daha sayım mı odüzişkom?"
"Oha lan amına koyyim ne çok şey sölemişim ben sana. Ben hiç bu kadar uzun cümlerler kurmazdım ki-"
"Senin tek takıldığın nokta orası mı gerizekalı?"
"Benin takıldığım nokta benim şuan bunların hiçbirinden bahsetmemem"
"Memem, hıımm sende meme mi var Aruna? Lan yoksa sen?-"
"Başlama yine yoksa senlerine en sonuncuyu hatırlıyon heralde imdi senin dediği belli olmaz.Ben hani şu erkek mevzusundan bahsediyom. Bİ DAHA ERKEKLERE YANAŞMICAN!"Bildiğin kükredi lan.
"Ama Can çok talı"
"Duyamadım?"
"Can diyom çok tatlı!!"
"Ben ne diyom sen niyon gerizekalı."
"Öff iyi be gıcık!"
"İnsan heç sevculusuna öff der mi bebeğim?" Bebeğine sıçıyım Aruna senin bebeğine sıçam,sıçan,sıçar,sıçarız,sıçarsınız,sıçsınlar,sıçmık, sıçtık. Tamam sustum ya?
"Yenge?!"Arkadan biri seslenince üşengeçlikten arkama bakmadım.
"Ha gülüm söle. Yada önce şını soram. Sen kimsin loo?"
"Ben mi? UZAY!Aruna'nın..."
MURONUZ SAHALARA DÖNMÜŞ BULUNMAKTTA. MERABALAR. ŞİMDİ SİZE Bİ ŞEY SORCAM BEN Bİ KAÇ BÖLÜM SONRA +18 YAZACAM. KIZARMISINIZ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LİFE...
Fiksi RemajaTam bornozumu çıkartacaktım ki Aruna'nın sesini duydum. "Tuğtekin, nerdesin be abi" ve benim kapım açılır. Tabii ben bu sırada gözlerimi kapatıp çığlığı bastım. Bİ dakka ben niye gözlerimi kapatıyorum ki? Gözlerimi açtığımda morarmış bi Aruna gördüm...