Pada suatu pagi yg tenang terdengar suara seorang wanita yg berumur berlinkungan 40-an sedang menjerit mengejutkan anaknya.
Pn.Song:Hyo bangunlah cepat,kamu dah lambat nak pergi sekolah ni..Ada 10 minit lagi ni...
Hyo:Nae omma,hyo bangunlah ni (menjawab sambil menggosok matanya)
Pn.Song:Nae,nae,nae...Dari tadi menjawab yg tu jerr.Cepatlah mandi kamu ada 10 minit lagi ni...
Hyo:Nae,ooooWHAT!!!Omma,hyodah lambat dah ni.Harini ada latihan lah omma (mempoutkan mulut dia)...Kenapa omma x kejutkan hyo awal2...
P.Song:Dia yg bangun lambat nak salahkan omma pulak.Dah nak tercabut anak tekak omma ni asyik menjerit jerr nak kejutkan kamu punya susah...
Hyo:Hehehe(sambil menggaru kepalanya yg x gatal pun)...Dah la omma hyo nak mandi ni...
Pn.Song:Hmm,yela...lepas mandi turun sarapan cepat,kesian uncle Yoo dok tunggu kamu dari tadi..
A/N:Sebenarnya uncle Yoo tu pemandu peribadi Ji Hyo.Kalau hyo nak pergi mana2 dia la akan bawak.Kira dia ni bawak hyo je..Omma and appa hyo pun ada pemandu sendiri...org kaya la katakan...
Back To the Story
Hyo:Nae,omma...
Hyo terus ambil tuala dan masuk ke dalam bilik mandi...
SKIP (terus di sekolah)
Uncle Yoo memberhentikan kereta di hadapan XOXO HIGH SCHOOL.Sekolah itu merupakan sekolah yg paling terkenal di Korea...
Uncle Yoo:Hyo,kita dah sampai ni..
Hyo:Nae,uncle...
Uncle Yoo:Baiklah,hyo uncle balik dulu yerr...belajar rajin2 tau...
Hyo:Nae,uncle..hyo kan sentiasa rajin..
SKIP (di dalam kelas)
Hyo ini ada group tau..Yela kan dia queenka (tapi baik tau)...Nama gruop dia swag girl....
So-mi:Amboi,hyo..awalnya kau sampai...
Hyo:Perli la tu...
So-hye:Ala,hyo..kami tau la kau sampai lambat sebab apa...kami dah masak sangat dgn perangai sleepyhead kau tu...
Hyo:Well,itulah yg dipanggil sahabat sejati...(Cewahh ayat XD)
Mi-na:Korang tau x???
All SW except Mi-na:X tau (sambil menggelengkan kepala)
Mi-na:Memanglah korang x tau kalau aku tengah cakap korang potong... (sambil mempoutkan mulutnya)
Do-yeon:Hehehe..mianhe....cepatlah cerita...
Mi-na:Korang,harinikan ada budak baru masuk kelas kita...bukannya seorang tapi 12 orang...
Yeon-jung:Wah!!! Yeoja ke namja???
Mi-na:Ni yg best ni...kesemuanya adalah namja...
Hyo:Mana kau tau ni?
Mi-na:Tadi aku pergi bilik guru,terdengar Mr.Kim cakap pasal ni..
Chae-yeon:Korang Mr.Lion is coming...
Semua murid:(Tergesa-gesa balik ke tempat masing-masing)
K.Kelas:Bangun,good morning Mr.Kim..
All:Good morning,Mr.Kim...
Mr.Kim:Good morning,okey semua boleh duduk...Okey harini kita ada murid-murid baru akan masuk dlm kelas ini.
P.Namja:Yeoja ke namja,sir..
Mr.Kim:Kamu tengoklah sendiri...
P.Namja:Alaa...
Mr.Kim:Kamu semua kat luar tu boleh masuk...
XXX:Nae,sir...
P.Yeoja:OMG!!! SO HANDSOME (tengok sambil mata x berkedip)
P.Namja: (membuat muka menyampah)
Mr.Kim:Okey,kamu semua sila perkenalkan diri...
XXX:Nae,sir...ANNYEONGHASEYO,WE ARE.........
Bersambung........
PART 2 (PABO NAMJA)
Anyeongggg.....Amacam ff ni
Okey x...kalau ok please vote okey...
Kalau x okey komen lah di bawah...
Deeja redho... :=(...jkjkjk
YOU ARE READING
ACE JI IS MY WIFE!!! (long rest)
FanfictionDISCONTINUED‼️( harap maklum nanti kalau ada masa saya nak re-edit balik cerita ni😌 baca² balik ya ampun jalan cerita dia tak blh bawak bincang langsung🥴🤡😭 but for those yg still baca cerita ni thank you so much sbb support cerita saya yg mengar...