I'M NOT FALLING TO YOU

645 39 2
                                    

(Can You Turn Off Your Phone ? -BTS)

JiHyo:Kim!! Kim!! KIM TAEHYUNG!!!!

Taehyung:Yeah!!! It's me..

JiHyo:Mac-macam mana??

Taehyung:Macam mana apa??

JiHyo:Macam mana kau boleh ada kat sini??

Taehyung:Dah orang bagi bebas mestilah I keluar.X kan lah nak meringkuk dalam penjara tu seumur hidup.

JiHyo:Aku lagi suka kalau kau ni meringkuk dalam penjara tu sampai kau mati..Biar setimpal dengan kesalahan kau yang dah membunuh sehun dan appa aku..*tahan nangis*

Taehyung:Come on baby,.Past is past okey.

JiHyo:Kau senang lah cakap.Yang menanggung itu semuanya aku.

Taehyung:Sape suruh U tanggung.U sendiri yang asyik fikirkan semua benda x penting tu.

JiHyo:Benda x penting kau cakap.Diorang itu adalah orang yang paling paling paling penting bagi aku.

Taehyung:My baby hyo,janganlah serabutkan otak tu dengan fikirkan diorang je.Kalau U ikut I,mesti U akan lupakan diorang.Lagipun U tu dah x ada siapa siapa lagi.

JiHyo:Siapa cakap?? Aku masih ada sahabat yang aku anggap macam ahli keluarga aku sendiri...

Taehyung:Do you mean EXO??

JiHyo:Yeah!! Waeyo?? Kau ada masalah je?

Taehyung:Diorang tu hanya menumpang kekayaan kau tu je.Lepas diorang dapat harta kau mesti diorang akan tinggalkan kau punya..*smirk*

???:Kau ingat kami ni macam kau ke??

Taehyung: *berpaling ke belakang* Woww! Budak ii acah hero dah sampai..Aku baru sebut je.

Xiumin:Apa masalah kau haa?? X habis nak kacau ji hyo.Dah orang x suka tu kau blah lah.*muka garang*

Taehyung:Aww!! Tatutnye titew..Hahaha,kau ingat dengan muka mcam tu aku boleh takut.Come on lah,aku bukannya budak kecik.

Suho:Tapi pemikiran kau tu menunjukkan yang kau ni budak kecik.Lansung x matang.Aku rasa budak kecik pun lagi pandai dari kau lah alien oii.

Luhan:Aku sokong apa yang suho cakap tu..lebih baik kau blah dari sini dan jangan sesekali kau kacau ji hyo lagi.

Taehyung: *smirk* Okey,aku akan blah.Tapi,korang jangan ingat yang korang boleh senang ii hidup.Aku akan pastikan hidup korang sorang ii terseksa..Dan aku akan dapatkan ji hyo..Korang tunggu je lah..

JiHyo:I'm never ever falling to you Kim Taehyung!!!

Taehyung:Let we'll see..You be mine soon..This game just start now!! *blah*

Baekhyun:Cehh!! Dasar alien x matang..Hyo kau okey ke??

JiHyo:Ye,aku okey je..Thanks korang sebab selamatkan aku dari alien tu..Kalau korang x ada entah apa lagi yang dia nak burukkan korang..

Kris:Dah lah hyo..kitorang janji yang kitorang akan jaga kau dengan baik..

Lay&Tao:Betul tu..*high 5*

Chanyeol:Dah lah tu.Moh lah kita balik.Perut ni dari tadi asyik menyanyi minta diisi..*gosok perut*

JiHyo:Kau ni kalau pasal makan laju je..

Baekhyun:Kau pun sama je dengan si capang tu mong ji oii...

JiHyo: *pout*

Baekhyun:Panas pulak kat sini..Macam ada aura hitam yang muncul pulak. *pusing belakang* (Matilah nak..XP)

ACE JI IS MY WIFE!!! (long rest)Where stories live. Discover now