Rujukan:"....." - percakapan
'.....' - cakap dalam hati
*....* - perbuatanSorry and thanks kepada semua reader yang membaca ff deemi yang merapu ni. Tapi ada lagi ke orang baca ff ni eh🤔😂 tak apalah korang baca ke tak baca ke deemi tetap nak ucap thanks sebab support ff ni dari deemi f1 sampai la dah jadi f4 sekarang ni. Uhukss dah tua guys🤧
Apa ii pun deemi tetap akan usaha untuk habiskan cerita ni dalam tahun ni juga insyaAllah. Banyak lagi sebenarnya cerita kat dalam draft tapi tak sempat nak publish takut jadi tergantung macam cerita ni huhuhuhuhu. Apa ii pun thanks again kepada semua yang baca, vote, and comment cerita ni sesunggunya anda semua pembakar semangat saya.
Love you readers!❤️ Sarangahaja!💙 Borahae!💜Author p.o v
Di lapangan terbang antarabangsa Incheon, terdapat sekumpulan manusia yang terkinja-kinja tidak sabar untuk pergi bercuti ke Pulau Jeju atau lebih dikenali sebagai Jeju Island ( sama je kan😌 )
End p.o.v
Jihyo p.o.v
Weyyy, tak sabarnya aku nak bercuti kat Pulau Jeju ni. Sampai je sana nanti aku nak pergi beli makanan banyak-banyak! Aku dah boleh bayang dah nak makan apa kat sana. Mmmmm pasti sangat delicious and mouth-watering gitewww kan😆.
End Jihyo p.o.v
"Wey korang!!!" jerit Kai kepada kawan-kawannya yang lain.
"Kau dah kenapa jerit ii kat tempat awam ni ha! Tak malu ke orang tengok ni" marah Suho kepada Kai yang terjerit-jerit macam tercekik microphone. 'Aku syak aunty Kim tertelan microphone waktu mengandungkan budak ni' kata Suho dalam hati.
Dan lagi kau ngutuk dia eh Suho😌
"Ishhh sabar aku panggil je bukannya kuat sangat pun. Diorang tu ja saja je nak tengok aku. Almaklumlah, aku ni kan hensem,menawan tertawan,sexy giteww tau"
Ahli exo yang lain hanya buat muka redha je dengan kenyataan yang dinyatakan oleh maknae dalam group tersebut. Biasalah lepas je kehilangan Sehun, para-para hyung ni hanya ada Kai dengan Jihyo untuk bermanja dan dimanjakan.
Deemi: Huwaaa teringat pula aku kat Sehun. Asal la aku matikan watak dia awal ii huhuhuhuhuhu.
Xiumin: Tu semua salah kamu. Siapa suruh matikan watak dia awal ii.
Deemi: Huwaaa nyesal hshshhshs🤧
Jihyo: Drama sangat😒
Deemi: Dah ii sapa suruh keluaq ni pi masuk balik ishh matikan watak sorang ii satgi baru tau😏
Xiumin x Jihyo: Okeyy readers kami cau cincau dulu baibai tata *lari pecut*Sekian drama daripada saya.Kkkk sorry tau mengarut pulak.
Back to story,
"Hah habistu dah kenapa panggil kitorang ni?" soal Xiumin sambil melihat jam tangannya.
" Tak lah Kai saja nak tanya si budak mong tu dah kenapa? Tersengih sana tersengih sini. Creepy tau tengok dia senyum sorang ii macam tu"
" Kau tanya kitorang macam la kitorang tahu. Pergilah tanya tuan badan sendiri kan senang " Baekhyun menjawab soalan yang diajukan oleh Kai tadi.
Kai pun tanpa melengahkan masa terus mengaturkan langkah mendekati Jihyo yang tengah termenung sambil tersenyum tu.
" 1,2,3.... BAHHHHH!!!" sergah Kai kepada Jihyo
" Ommaakumasaktaksedap!" latah Jihyo dengan lantangnya.
Kai pun apa lagi tanpa membazirkan sesaat masa dia terus gelak sampai terguling-guling di atas lantai airport tersebut.
YOU ARE READING
ACE JI IS MY WIFE!!! (long rest)
FanfictionDISCONTINUED‼️( harap maklum nanti kalau ada masa saya nak re-edit balik cerita ni😌 baca² balik ya ampun jalan cerita dia tak blh bawak bincang langsung🥴🤡😭 but for those yg still baca cerita ni thank you so much sbb support cerita saya yg mengar...