JI HYO POV
Sudah setahun sehun meninggalkan aku dan exo...dan dalam setahun itu jugak hampir setiap hari aku menziarahi kubur sehun...Kubur??? Ye,seperti apa yang aku cakap tadi sehun telah meninggalkan kami semua...tapi ada satu benda yang sehun x tinggalkan,,,..Benda tu adalah hatinya...hati sehun selamanya bermain dlm hati aku...aku x akan pernah melupakan sehun walaupun dia telah memungkiri janjinya untuk tidak meninggalkan aku...tapi siapa yang tahu,ajal,jodoh, dan pertemuan semuanya hanya tuhan yang Maha Esa sahaja yg tahu...
END JI HYO POV
Suho:Sudah lah tu ji hyo...kau tu dah lah x sihat,kalau sehun nampak kau mcm ni dia x boleh tenang di sana...kau x kesian kat dia ke?
Ji Hyo:Mest-hisk... mestilah hisk hyo hisk hisk kesian kat hisk dia...
Suho:Kalau hyo kesian kat sehun janganlah jadi lemah...pleaselah ji hyo,jaga kesihatan kau tu...aku x nak kau pulak yg tinggalkan kami semua...cukup sehun seorang je kami dah menangis x ingat dunia,ni kan kau pulak yg nak ikut sehun...*kesat air mata ji hyo*
Ji Hyo:Tapi hisk hyo sayang hisk kan sehun...hyo hisk dah x ada hisk sapa ii lagi...omma pun hisk dah tinggalkan hisk hyo...
APA!!! Omma ji hyo dah tinggalkan dia??? Sehun dah meninggal??? Tunggu ye...nanti author buat flashback...
Xiumin:Hyo janganlah cakap macam tu...x baik tau...lagipun hyo masih ada kami,,..kan kami dah kata yang kami ni dah anggap hyo ni macam saeng kami sendiri..
Exo:Betul tuu,hyo...^^
Ji Hyo:Tapi hyo rindukan omma ngan sehun...
Tao:Ye,kami tau...kami semua pun rindukan omma song ngan our cutest maknae tu,..tapi hyo janganlah abaikan kesihatan sendiri...lepas diorang pergi hyo asyik lemah je...please hyo,jaga kesihatan tu..kami risau ngan hyo tau..
Ji Hyo:Mianhe....hyo tau hyo ni hanya menyusahkan oppa ii semua kan...
Kai:Kami semua x maksudkan begitu...hyo ni x pernah menyusahkan kami,sebaliknya hyo ni kami dah anggap mcm keluraga tau x...omma hyo tu pun kami dah anggap mcm omma kami sendiri...sebuah keluarga x kan pernah kata yg ahli keluarganya itu menyusahkan....^^
Ji Hyo:Gomawo semua...kalau oppa ii semua x ada x tau lah mcm mana hyo nak hidup...mungkin hyo dah bunuh diri...
D.O:Ji Hyo!!! Please don't say like that...kalau hyo bunuh diri,ia x membawa apa ii faedah pun...dapat dosa adalah..-.- hyo kena janji ngan kami yg hyo x akan menangis lagi...hyo kena kuat...
Ji Hyo:Yelah oppa ii yg ku sayangi sekalian...hyo janji hyo x kan menangis lagi dan akan sentiasa kuat,cekal dan tabah dlm mengharungi hidup ni...
Baekhyun:Amboi,amboi,amboi....dia ni pandai pulak bersastera kat titew ni...
Ji Hyo:Opcosss laa!!! BM hyo dapat A++++++++++++++++++++++++++++++ GITEWW!!!
Author:Sekolah kat korea ada belajaq bm ka???
Ji Hyo:Diam lah kau budak!!!
Author: -_- Apakah salahku dimarahi begini...T^T* cakap dlm hati*
BTS...
Chanyeol:A++++++++++++++++++++++++++++++ larh sangat!!! *jelir lidah*
Ji Hyo:Elehh!!! jeles la tu...-_-
Chanyeol:X dak masa aku nak jeles ngan kau pendek oii...*jelir lidah lagi*
Kai:Habislah kau yeolli...
YOU ARE READING
ACE JI IS MY WIFE!!! (long rest)
FanfictionDISCONTINUED‼️( harap maklum nanti kalau ada masa saya nak re-edit balik cerita ni😌 baca² balik ya ampun jalan cerita dia tak blh bawak bincang langsung🥴🤡😭 but for those yg still baca cerita ni thank you so much sbb support cerita saya yg mengar...