I WILL FIND YOU,JI HYO!!!

814 60 10
                                    

JI HYO POV

Harini sudah genap seminggu aku diculik oleh pacek gila a.k.a V,,.Aku ingin lari dari tempat ni tapi tangan dan juga kakiku diikat dengan begitu ketat...aku melihat darah yang memenuhi pergelangan tanganku kerana ikatan yang ketat,,..Aku rindu omma ngan appa,,.Aku rindu OH SEHUNNN!!! Sehun,where are you?? please come and save me from that physcho!!!

END JI HYO POV

~

~

~

~

~

~

~

SEHUN POV

Harini telah genap seminggu kehilangan ji hyo,,.Hampir setiap hari aku selalu datang di kediaman keluarga song, dan selama seminggu itu jugak aku mencari-cari ji hyo yang hilang tanpa khabar berita,,.I WILL FIND YOU,JI HYO!!! Saya x akan berdiam diri jikalau awak disakiti,,.Saya akan menghukum orang yang sanggup buat awak macamtu..Itu janji saya!!!

END SEHUN POV

DI KEDIAMAN KELUARGA SONG

P.Song:Yeobo,macam mana ni??? dah seminggu ji hyo hilang....*mundar-mandir*

T.Song:Boleh x awak duduk diam2 sikit??? pening kepala saya tengok awak ni...-_-'

P.Song:Macam mana saya nak diam haa!!!  ji hyo tu satu-satunya anak perempuan yang kita ada...saya x nak apa2 jadi kat dia!!!

T.Song:Yeee,saya tahu ji hyo adalah satu-satunya anak perempuan kita.....tapii awak kenalah bertenang...kalau ji hyo tau awak macam ni mesti dia akan sedih....

P.Song:Yelah,,saya tau tapiii.....

Tokk! Tokk! Tokk! 

T.Song:Dah x ada tapi 2 .....pergi bukak pintu tu...*tunjuk ke arah pintu*

P.Song:Hurmm!!! yerlaa....*pergi ke arah pintu*

P.Song membuka pintu dan....

P.Song:Apa ni!!! mana orangnya??? ketuk pintu bukan main lagi sampai nak roboh pintu tu...aku bayar cukai pintu k...

P.Song ingin menutup pintu tetapi matanya terarah kepada kotak yang berada di hadapan pintu...

P.Song:Kotak apa pulak ni??? *membelek kotak*

T.Song:Chagiya~~ sapa yang datang tu??? bukan main lama awak kat luar tu...x nak panggil tetamu masuk ke???

P.Song:Mana ada orang datanglah...

T.Song:Habistu??? yang awak lama ii kat luar tu kenapanya???

P.Song:Yeobo!!! tengok ni,.*tunjuk kotak*

T.Song:Dah kenapa dengan kotak tu???

P.Song:Masa saya pergi depan pintu tadi,saya ternampak kotak ni...

T.Song:Bukaklah...kot ii ada benda penting ke???

P.Song:Baiklah....*bukak kotak*

T.Song:Apa benda ni.......*terkejut*

P.Song:Yeobo!!! kenapa ada darah kat kain ni??? *takut*  siap tulis nama ji hyo guna darah tu....*tunjuk darah*

T.Song:Awak pergi call sehun....suruh dia datang sini sekarang....

P.Song:Okeyyy....*ambik telefon*

P.Song mendail nombor sehun...

SITUASI SEHUN

ACE JI IS MY WIFE!!! (long rest)Where stories live. Discover now