JiHyo:PASAL KAULAH KITA KENA BERDIRI KAT LUAR NI!!!
Sehun:AKU PULAK!KAU YANG TERPEKIK TELOLONG DLM KELAs TADI APA CITA!!!
JiHyo:HEK ELEH(selamba korek telinga) KAU PUN 2 KALI 5=10 JERR TADI!!!
*tanpa mereka sedari ada sepasang mata milik seekor harimau sedang merenung ke arah mereka....XD*
DEEJA POV
Mr.Kim:Amboi,amboi,amboi....sedapnya mengata saya ni...(sambil tarik telinga deeja)
Deeja:(menahan sakit) Mianhe Mr.Kim...bukan saya yg kata,reader yg kata...
Reader:(Death glare)
Deeja:*buat eye contact dgn reader* (tlg deeja woi....nak tercabut dah telinga aku ini..dah la harimau yg tarik)
Reader:*(bla tanpa menghiraukan deeja)*
Deeja:Sampai hati mu (menangis)
DAH2...Back To The Story..
Mr.Kim:SONG JI HYO,OH SEHUN!!!KAMU X HABIS LAGI KE BERGADUH!!!PERGI LARI 100000000000000 PUSINGAN KAT PADANG SEKARANG!!!!
SeHyo:Araesso,Mr.Kim... :=<
SKIP DI PADANG
JiHyo:Nasib baiklah dah habis lari..(minum air)
Sehun:Tu lah kan
JiHyo:Sehun...kita berdamai yerr...malaslah aku nak gaduh ngan kau ni...
Sehun:Aishh...takkan gaduh pun malas kot...
JiHyo:Kau ni...aku mintak berdamai elok2 kot...x payah la perli..
Sehun:Aku bukan apa...aku senanya pelik ngan ko ni..senang2 jerr kau mintak berdamai..hari yg sama kita bergaduh,hari yang sama juga kita berbaik...
JiHyo:X ada sebab pun utk aku bergaduh dgn kau...aku cuma teringat kat seseorang...perangai kau sebijik gila dgn dia..(menangis)
Sehun:Sapa dia tu???(pandang ke arah JiHyo)..Janganlah nangis...cita je kat aku ni..
JiHyo:Ex boyfriend aku...dulu dia selalu ada utk aku tapi sekarang,dia dah tinggalkan aku utk perempuan lain...
Sehun:(menahan cemburu) Oooo...ex kau..tak pa...aku ada tempat istimewa utk kau..
JiHyo:(mengelap air matanya) Kat mana???
Sehun:Dlm hati aku...ciaa ciaa ciaa
JiHyo:Kau pikir lawak...(tersenyum kecil)
Sehun:X ada lah...aku senanya nak bagi kau tu senyum..x malu ke nangis depan aku ni..
JiHyo:X pun(spilt kening) dah la jom pi kantin dah rehat dah ni...
Sehun:Ok,moh la kito...(tarik tangan JiHyo)
JiHyo:*Omo3...dia tarik tangan aku la...kenapa aku ni dup dap dup dap jerr dari tadi...I'm in love*
Di satu sudut yg lain...
XXX:Gembira lah selagi kau boleh...tapi kau kena tau aku akn dapatkan blk hak aku...MUAHAHAHA...MUAHAHAHA....MUAHAHAK (tercekik lalat)
BERSAMBUNG
Wait for chap 4..(Who Are You)
Nantikan siapa yg akan menuntut hak dia tu...next chap ada watak baru..
Nantikan.jgn lupa vote and comment..
Mian kalau hambar...
YOU ARE READING
ACE JI IS MY WIFE!!! (long rest)
FanfictionDISCONTINUED‼️( harap maklum nanti kalau ada masa saya nak re-edit balik cerita ni😌 baca² balik ya ampun jalan cerita dia tak blh bawak bincang langsung🥴🤡😭 but for those yg still baca cerita ni thank you so much sbb support cerita saya yg mengar...