Teljes káosz.
Ez uralkodott az egész világban.
Már senki sem tudta, hogy kiben bízhat és kiben nem.
Honomi migrénnel szenvedett már hónapok óta.
Még mindig nem adott választ a Kazekagénak, és nem is fog. Szerette, de nem érezte úgy, hogy képes lenne mellette leélni az életét.
Éppen ezért próbálta elkerülni, mégsem tudott teljes megnyugvásra lelni...
- Baj van! – rontott be az Inukage irodájába az egyik ninja. – A Kazekagét elrabolták!
Csend ült a szobára. Katsuma megdöbbenve nézte az előtte álló, ziháló alakot.
- Kik? – kérdezte pár perc elteltével.
- Az Akatsuki!
A férfi idegesen csapott az asztalra.
- Miért nem ezzel kezdted? – kiáltotta. – Azonnal értesítsd Kuro csapatát!
- Uram... a lányát is?
- Még kérded? Takarodj a szemem elől és vissza se gyere addig, amíg nem értesítetted őket!
A ninja esetlenül hajolt meg, majd szalad ki a nyílt utcára, hogy megkeresse Kurót.
Nem kellett sokat keresnie, szinte azonnal megtalálta az iskola udvarán.
- Kuro! – kiáltott oda neki. – A Kazekagét... elrabolták.
A ninja fáradtan támaszkodott meg térdein és kapkodott levegő után.
- Hogy micsoda? – kiáltotta megdöbbenve Kuro. – Honomit értesítetted már?
- Nem, még nem.
- Nagyon helyes! Majd én értesítem! Most pedig menj vissza az Inukagéhoz és jelentsd neki, hogy értesítve lettünk!
- Értettem! – hajolt meg sietősen a férfi, majd elszaladt.
Kuro gondterhelten állt meg a kertben az egyik fa takarásában.
Idegesen szorította ökölbe kezeit, majd engedte el, ezt sokszor megismételve. Közben le sem vette szemét a hintán ülő lányról.
- Kuro, tudom, hogy ott vagy – mondta a lány hirtelen, mire ijedten rázkódott össze. – És hallottam, hogy mi történt. Nem megyek.
- Honomi! – csattant fel a férfi. – Ez nem akarás kérdése! Szövetségesek vagyunk a Sivataggal!
- A nem megyek... melyik rész nem volt érthető? – kérdezte nyugodtan Honomi, még mindig lehajtott fejjel.
- Apád nem fog ennek örülni...
- Mióta érdekel engem apám és a követelései? – kapta a lány hirtelen fejé a fejét.
Kuro megdöbbenve nézett a lány szomorúságtól és méregtől csillogó szemébe.
- Nélküled nem tudjuk megmenteni – mondta lágyan a szőke férfi. – Kérlek.
- Minek menjek? Naruto már biztos fejvesztve szalad hozzá, hogy megmenthesse a barátját. Csatlakozzatok hozzá. Ő úgyis erősebb, mint én.
- Mégis miért sajnáltatod magadat? Én nem ilyennek ismerlek! – csattant fel Kuro.
- Menj. Azonnal. Takarodj.
Kuro habozva nézett a lányra.
Érezte, hogy ezt fogja mondani, éppen ezért akarta ő személyesen értesíteni. Máskülönben, annak a ninjának már nem lenne feje.
YOU ARE READING
○GAARA FANFICTION○ Nehéz idők
FanfictionIsmét egy Gaara x Honomi :) Aki olvasta az "Esküvő és egyéb giccses dolgok"-at, az tudni fogja, hogy kik is a Kakutamák. A 4. Shinobi háború idejében járunk. Tobi, az Akatsuki egyik tagja kiáltotta ki. Az országokban a kétségbeesés lett úrrá. A Kag...