Mint azt láthattátok pár hete (illetve tegnap kitettem egy Harry Potteres ff-et, ha szereted, mindenképp olvass bele), visszatértem és próbálok ihletet meríteni és írni a folytatásokat.
De mielőtt komolyabban belefeküdnék a témába, kíváncsi lennék arra, hogy megmaradtunk-e és hűségesen várjátok-e az új részeket ide, illetve az Euphoriához.
Kommentben írjátok le, hogy szerintetek mivel végződhetnek vagy mivel folytathatom őket.
Ez javarészt nekem is segítség lenne, mivel kicsit megrekedtem és nem tudom már, hogy hogyan is folytathatnám pontosan a dolgokat.Tény, hogy pár mondatokat lepötyögtem már, de olyan laposnak érzem, hogy szégyenemben elbújnék az ágyneműtartóba és soha többet ki sem jönnék xdd
Szóval ja, kezeket a magasba, ha még itt vagy és dobj pár ötletet, véleményt, hogy mivel tehetném izgalmassá NEKTEK a történeteimet.
Hisz 98%-ban nektek írok, a maradék 2% pedig az enyém, hogy kiélhetem fangörcseimet.
Röstellem, hogy eltűntem, nem hoztam új részeket, nem is tudom, hogyan tehetném ezt jóvá, de remélem azzal, hogy "tanácsadókká" avatlak titeket, kicsit közelebb kerülünk egymáshoz.
Szeretem az olvasóimat, nektek írok, élek és számomra az a fontos, hogy nektek jó legyen és egy igényes, alaposan kidolgozott írást hozzak.
A hónapokban sokat olvasgattam itt a wattpadon és őszintén megdöbbentem, hogy egyesek milyen munkákat engednek ki a kezeik közül. Helyesírás 0, átláthatóság nuku... és én nem szeretnék ebbe a hibába beleesni a magam érdekében sem, tekintve, hogy évek óta dolgozok egy versesköteten, amit majd idővel ki is szeretnék adni.
Illetve érdekelne a véleményetek arról, hogy vevőek lennétek-e egy facebook vagy instagram oldalnak, ahova szösszeneteket raknék ki. (Egy ilyen magán írói oldal, ahol aktívabban posztolgatnék marhaságokat, frisseket, rövidszösszeneteket stb.).
Szóval... ja.
Lúvollak titeket <3
YOU ARE READING
○GAARA FANFICTION○ Nehéz idők
FanfictionIsmét egy Gaara x Honomi :) Aki olvasta az "Esküvő és egyéb giccses dolgok"-at, az tudni fogja, hogy kik is a Kakutamák. A 4. Shinobi háború idejében járunk. Tobi, az Akatsuki egyik tagja kiáltotta ki. Az országokban a kétségbeesés lett úrrá. A Kag...