Honomi egyetlen dolgot érzékelt maga közül.
Sötétséget.
Hunyorogva próbált előrelátni a sötét helyiségben, de semmit nem látott.
Se fel, se le, se oldalra, előre vagy hátra. Egyhelyben térdelt a semmi kellős közepén.Oldalába hirtelen elviselhettelen fájdalom nyilalt. Felordított volna, de nem tudott. Egy hang sem jött ki a torkán. Kezét a fájdalom forrásához kapta, ami azon nyomban el is múlt. Ijedten nézett le, majd hirtelen egy női hangot hallott.
Felemelte a fejét és körbenezézett, de senki sem volt ott, csak a hangja.
- Erős lány vagy, Honomi. Isteneink büszkék rád. A legjobb döntés volt, amikor születésedkor téged választottalak.
Honomi értetlenül kereste a hang forrását, akit akkor sem talált volna, ha az életét adta volna érte.
Az hang folytatta.
- Sok év áll mögöttünk, Honomi. Nagyon sok... szeretném, ha még több lenne. Így hát nem halhatsz meg. Most nem.
Honomi ekkor értette meg, hogy miről is van szó és kihez tartozik a hang.
- Nem halhatsz meg, érted? Ébredj fel! Nyisd ki a szemedet és harcolj, vagy mind meghaltok! HASZNÁLJ!
Honomi hirtelen felnyitotta a szemeit és mérhetetlen erő járta át a testét. Lenézett a tenyerére, amit vér borított.
Azután körbenézett.Pusztítás, halál, szomorúság, könnyek.
- Nishi, szabadon eresztés - kiáltotta, mire megjelent a lény.
Magabiztosan ereszkedett az állat fején féltérdre, miközben letörölte a kezére tapadt vért.
Az övé volt?
Vagy talán valaki másé?
Nem tudta, csak azt, hogy folytatni kell a csatát az ellenséggel.- Honomi! - kiáltotta mellette Gaara. - Mit tegyünk?
- Muszáj lepecsételnünk Madarát - felelte egyszerűen. - Próbáj meg nem meghalni!
- Mégis hogy akarod lepecsételni? Képtelenség lepecsételni Madarát! Túl erős!
Honomi elgondolkodott. Most találjon ki egy tervet? Rögtönözzenek? Madara erős. Erősebb, mint ők együtt.
Az összes kage ott állt mögötte, várva, hátha kitalál valami ésszerű lépést, de semmi sem jutott eszébe.
Testét hirtelen félelem és kétségbeesés járta át.Mikor lett ő a parancsnok? Mikor lett eldöntve, hogy ő mondja meg a következő lépéseket?
Mit tegyenek, hogy ne haljon meg még több ember? Mi lenne az ésszerűbb?Fejében egy táblát képzelt el, rajta magukat, előttük pedig Madara.
Madara egyedül van, de azzal semmire sem mentek volna, ha fejvesztve egyszerre nekirohannak.
Egy csali kellett. Valaki, vagy valami, amivel nyerhetnek egy kis időt, hogy kitalálhassanak valamit."Használj!"
- Rendben - bólintott. - Nishi, földregés!
A sárkány engedelmesen csapott egyet a farkával, miközben ő kirántotta katanáját és lendőletet véve az első, majd az utánakövetkező szikla törmelékre ugrott, vészesen közeledve a feltámasztott Uchiha felé.
- Honomi! - kiáltotta Gaara.
A lány nem foglalkozott vele. Katanája pengéjét lefordítva ugrott az alakra.
Majd hirtelen a felkavart porból előbukkant még tíz Honomi.- Hasztalan - mondta Madara, majd egy legyintéssel félrelökte a felette lévő lányt, aki teljes erővel csapódott neki egy sziklának.
Tsunade legnagyobb meglepettségére a vér helyett sár jelent meg a sziklán.
STAI LEGGENDO
○GAARA FANFICTION○ Nehéz idők
FanfictionIsmét egy Gaara x Honomi :) Aki olvasta az "Esküvő és egyéb giccses dolgok"-at, az tudni fogja, hogy kik is a Kakutamák. A 4. Shinobi háború idejében járunk. Tobi, az Akatsuki egyik tagja kiáltotta ki. Az országokban a kétségbeesés lett úrrá. A Kag...