Artık sevgilim olmanı istemiyorum.. ❤

37 4 3
                                    

Alice'in ağzından...

Madyada Zayn..

Ne yani Zayn Malik beni gördüğüne bu kadar fazla mı sevindi ? Pardon beni değil Bella'yı şuan ona benziyorum.

Zayn: Bella..

Lydia: Alice.

Minik adımlarla yanıma gelirken kalbim gögüsümden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı.

Yanıma yaklaşıp titreyen ellerini yüzüme yaklaştırmıştı. Evet biraz sonra öleceğim kesinlikle.

Yüzümü avucunun içine alınca Lydia gözlerini kocaman açmıştı..

Zayn: Bella..

-Immm şey ben...

Daha fazla konuşmama izin vermeden dudaklarını alnıma bastırmıştı bu da sadece susmama neden olmuştu çünkü. Çünkü ben.. 4 yıldır ona aşığım.

Bir kaç saniye o dudaklarını alnımdan çekene kadar gözlerimi kapatmıştım. Bu ne kadar mükemmel birseydi yani sevdiğin adamın seni öpmesi hele de alnından bu kadar mükemmel olacağını bilmiyordum. Cidden bilmiyordum.

Zayn: Seni çok özledim.

-Zayn.

Zayn kollarını bana dolayıp sıkıca sarıldığında çenemi kapatmıstım.

Lydia yanaklarına süzülen damlaları silip gülümsemisti bende Zayn'e sarılmıştım.

Zayn: Parfümünü mü değiştirdin sen ?

-Zayn ben..

Zayn: Sesin incelmiş birazcık.

-Zayn. Ben.

Zayn: Bella değilsin biliyorum ama öyle hissetmek istiyorum sadece bir kaç saniye ver...

Sesimi çıkartmadan ona sarılmaya devam etmiştim. Sadece onun gibi sarılmaya çalışmıştım.

Zayn: Teşekkür ederim...

Ben birşey yapmamıştım ki sadece belime kadar gelen bu güne kadar ucundan kestirmeye kıyamadığım kahverengi saçlarımı omuz hizamda kestirmiştim. Ha aralarına da biraz sarılık attırmış. Birde Zayn'i tedavi edebilmek için ders çalışmaktan bozulmuş gözlerimdeki gözlükleri çıkartıp yerine saydam lens.

-Önemli değil. Seni tedavi edemeden doktor olamazdım değil mi ?

İşte uydurduğum her zamanki yalan buydu. Üniversite 2 öğrencisi olduğum halde onun psikoloğu olmuştum. Şuan için 10 yıldır psikolog olan biriyle aynı bilgiye sahibim tam tamına 1 yıldır günde sadece 1 buçuk saat uyuyorum. Sırf onu tedavi edebilmek için. Sırf Zayn Malik için..

Benden ayrıldığında gözlerinde biriktirdiği damlalar yanaklarına süzülmek için bekliyordu. Ve bir kez daha canımı yakmıştı.

-Heeey.

Zayn: Üzgünüm.. Göz yaşlarını silmek için hamle yaptığında onu engelliyip o görevi büyük bir zevkle ben yapmıştım.

Buruk bir şekilde gülümseyip sadece beni süzüyordu. Çünkü ben onun aşık olduğu kadın olmuştum.

Lydia: Si.. Siz terapiye başlayın ben aşagıdayım.

İkimizde başımızı sallayınca sessizce odadan çıkmıştı.

Senin Seçimin (LiamPayneFanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin