4. Bölüm..
Medyada Alice..
-Liam hemen Alice'i ara hemen.. Telefonum arkanda.
Liam başını hızla sallayıp telefonumu eline almıştı. Bende aklıma ilk gelen şeyi yapıp Zayn'in dişlerine baktım. Kesinlikle fazlasıyla sıkmıştı. Dişlerini birbirine ilk defa bu kadar çok kenetliyordu. Kesinlikle bu minik kız kardeşim öldükten sonra geçirdiği krizler gibiydi.
-Lanet olsun Liam.. Acele et.
Liam'ın ağzından...
Ellerim titremeye başladığı için daha tuş kilidini açamamıştım.
Lydia: Liam hemen Alice'i ara. Yoksa. Zayn. İçin iyi olmayacak. Hadi..
Lydia: Zayn.. Zayn bebeğim hadi aç gözlerini. Zayn'i aralıksız sarsmaya devam ederken Alice'i arayabilmiştim.
Alice: Efendim Lydia.
-Alice. Zayn. Sesim titrediği için hiç birşey anlaşılmıyordu.
-Kriz.. Geçiriyor.
Alice: Tamam sakin ol.. Hoparlörü aç.. Dediği şeyi yapıp hoparlörü açmıştım.
Alice: Zayn.. Sadece minik bir rüya. Beni duyduğunu biliyorum. Sana öğrettiklerimi hatırla tamam mı ? Hemen geliyorum. Gözlerini açabilirsin. Daha öncede oldu bunu biliyorsun hadi..
Lydia: Alice hemen buraya gel. Dişlerini de kenetlemiş.
Alice: Tamam hemen geliyorum Lydia. İstersen şok etkisi yarat. Ben gelene kadar uyandırmaya çalış. Fonksiyonlarını kaybetmesin.
Sonrada ses kesilmişti.
Lydia koşarak odadan çıkınca Zayn'in yumruk yaptığı elini açmaya çalışmıştım
-Dostum hadi.. Yapabilirsin aç gözlerini.
Yatakta sallanmaya başlayınca gözlerim dolmaya başlamıştı.
-Zayn.. Ne yapıyorsun dostum. Bunlar geride kaldı. Alışmıştık hani.. Geçmişti..
Elini biraz gevşettiğinde derin bir nefes almıştım.
-Hadi dostum aç gözlerini.
Lydia büyük bir bardak suyla içeri girdiğinde hemen arkasından Harry ve Niall da girmişti.
Harry: Louis hemen ara şu lanet ambulansı.
Lydia hemen Zayn'in baş ucuna gelip elindeki suyu boşaltmıştı.
Lydia: Hadi Zayn.. Aç gözlerini. Lydia Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladığında yumruğumu sıkmıştım. Tekrar eskiye dönmüştük. En başına.
Lydia: Hadi Bella için aç gözlerini.. Bella için.
Zayn zar zor bir şekilde gözlerini aralayıp dişlerini gevşeyince duyduğum şey buruk bir şekilde gülümsememe neden olmuştu. Lydia olmasa belki ben de olmazdım. O bana nefes olan kadındı ve gittiğini düşünmek bile yeterince yakıyor canımı.
Zayn: Bella... Yerinden sıçrayıp oturur pozisyona geldiğinde gözlerimi bir kaç saniye kapattım.
Lydia: Nihayet.. Zayn. Çok korkuttun bizi.
Zayn:Lydia..
Lydia Zayn'in yanına oturup sarılmıştı. Evet bu ikili hiç bir zaman anlanmayacak bir bağ ile bağlı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Seçimin (LiamPayneFanfic)
Fanfiction"Bu gecede mi gelmeyeceksin eğer gelmeyeceksen ya da geç geleceksen yani öyleyse seni özledim lütfen erken gelmeye çalış.. Seni beklerim." Evet maalesef üç gündür magazin dışında erkek arkadaşımı göremedim. Yani buna alışmam mı gerek bilmiyorum ama...