Alice'in ağzından...
Telefonumun alarm sesiyle kısmi olarak küfrederek gözlerimi açmıştım.
-geri zekalı Alice. Şu lanet seyin sesini kısmanı kaç kez söyliyeceğim ha ?
Alarmı kapatıp Yan tarafımdaki ışığı açmıştım. Maalesef benim ders çalışmam gerekiyordu.
Zayn'in ya da başka birinin görmemesi gereken ensemdeki "forever love Malik" dövmemi saklamak için hep açık bıraktığım saçlarımı dağınık bir topuz yapmıştım. Şimdi rahat rahat ders çalısabilirdim değil mi ?
Zayn e basımı yavaşca çevirdiğimde cidden melek gibi uyuyordu. İnternette hep gördüğüm o pozisyondaydı.
Yüz üstü ve alt dudağı kıvrılmış bir şekilde.
Bella'nın yerinde olmak için herseyimi verebilirdim. Hayatımı bile. Zayn'in beni sevmesi karşılığında ölmek ha delirdin sanırım Alice. Ama o buna değer. Ölünebilecek kadar sevilmeye.
Zayne bakıp aptalca sırıtmayı kesmem ve ders çalışmam gerekiyordu. A.. Ama şuan sadece ona kısa bir süre de olsa sarılmak istiyordum. Ders çalışmak yerine ona sarılarak uyumayı.
Başımı tekrar yastığa bırakıp gözlerimi ona dikmiştim. Uyurken bile kirpikleri bu kadar mükemmel olmak zorunda mıydı.
Alice: bu dünya için fazla mükemmel değil misin Malik ?
Alice kendine gelmelisin bence yani şuan onu öpmek istediğini biliyorum ama bunu yapamazsın. Yani böyle birşey olmamalı.
Sadece minik bir öpücük.
Hayır hayır hayır.. Alice kendini toparla böyle birşey olmamalı olamaz da.
A.. Ama.
İlk öpücüğün gizli mi olsun yani bunu mu istiyorsun ?
Öpücük sayılmaz.
İyi o zaman öp.
Ne sen ciddi misin ?
Evet. Hadi öp. Sonuçta karşında dünyanın 8. Harikası gibi biri var.
Yavaşca Zayn'e yaklasıp dudaklarımı alnına bastırmıştım.
Bende cidden öpeceksin zannetmiştim.
Bu bana 3 sene daha yeter. İç sesimle konuşmam bittikten sonra.
Yatakta oturur pozisyona gelip kitabımı açmıştım.
Yüzümdeki salak gülümsemeyle şimdi mükemmel bir şekilde ders çalışabilirdim.
Zayn: sende Zayn Malik büyüsüne kapıldın ha ?
-Ne ??
Zayn: bana aşıksın öyle değil mi Alice ?
Başımı yavaşça Zayne çevirdiğimde sırıtıyordu ama gözleri kapalıydı. Evet kızım şimdi yandın.
-ha.. Hayır.
Zayn; emin misin ?
Gözlerini açıp benimle aynı pozisyona geldiğinde kalbim hızlı çarpmaya başlamıştı.
-e. Evet.
Zayn: dövmen güzelmiş.
Saçımı tek hamlede serbest bırakmıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin Seçimin (LiamPayneFanfic)
Fanfiction"Bu gecede mi gelmeyeceksin eğer gelmeyeceksen ya da geç geleceksen yani öyleyse seni özledim lütfen erken gelmeye çalış.. Seni beklerim." Evet maalesef üç gündür magazin dışında erkek arkadaşımı göremedim. Yani buna alışmam mı gerek bilmiyorum ama...