Kuoleman tanssi
"Tanssi tyttö, tanssi", silkkisen pehmeä ääni lausuu. Tytön eebenpuun värisellä iholla kimaltavat hikihelmet, kun hänen kehonsa taipuu tanssissa tumman hahmon kanssa. Tytön keho antautuu yhä nopeampaan ja nopeampaan tanssiin tummapukeisen henkilön kanssa, samalla kun kullattu sali täyttyy muista tanssijoista.
"Tanssi, sillä tämä on viimeinen tanssisi", Kuolema kuiskaa tummalla äänellä. Tytön huulet värähtävät, mutta tanssi jatkuu. Musiikin tempo hidastuu, ja tuntuu kuin koko kappale olisi vaihtunut. Kuolema tarttuu tytön käteen, laittaa toisen käden hänen vyötäisilleen ja alkaa tanssittaa neitoa. Tytön hiuksiin sointuva punainen asu heilahtelee tanssin tahtiin, samalla kun vihreät silmät katselevat luottavaisena kavaljeeriaan.
"Se ei satu", samettinen on Kuoleman ääni, kun hän sanoo sen tytölle. Tytön suupielet kohoavat pieneen hymyyn, samalla kun keho taipuu tangon taivutukseen.
"Tanssi kanssani viimeinen tanssi", Kuoleman kuiskaus tavoittaa tytön vain vaivoin. Tyttö nousee taivutuksesta ja painautuu varovasti vasten Kuolemaa.
"Oletko valmis?" Kuolema kysyy ja kasvojen kohdalla olevasta pimeydestä voi aistia hymyn. Tyttö nyökkää hymyillen, ja Kuolema lähtee tanssittamaan häntä kohti salin suuria ovia. Tangon viimeiset soinnut sujahtavat ilmaan, kun Kuolema saavuttaa ovet tytön kanssa. He lopettavat tanssin, ja Kuolema lähtee ohjaamaan tyttöä ulos pitäen häntä kiinni vyötäisiltä. Tyttö vilkaisee vielä taakseen, ja näkee kuinka väkijoukot ovat kerääntyneet keskelle salia. Kuin tuntien hänen katseensa ihmisryhmä väistää vähän, ja tyttö näkee jalkojen lomasta punahiuksisen naisen kehon lattialla. Hän vilkaisee vielä kerran sulkeutuvien ovien lomasta saliin, ja painautuu sitten tiukasti kiinni Kuolemaan, joka johdattaa tytön ulos.