Jhones amcayla eve olan yolculuğumuz pek uzun sürmemişti.Zaten kendi başıma yolun bir çoğunu gelmiştim.O kadar korkmuştum ki fark edememiştim.
Jhones amca beni evimizin bahçesinde bulunan kamelyalardan birine oturttu:
"Sen burada bekle. Anneni çağıracağım."deyip eve doğru yöneldi.
O eve doğru giderken ben anneme ne diyeceğimi düşünüyordum. Olanları ona nasıl anlatacaktım?
Hadi annemi geçtim. Alisa teyzeye Jasmine ve Ryan'ın hala o katilin elinde olduğunu nasıl anlatacaktım?
" Andy!Tanrı aşkına!Ne oldu sana böyle!? "Bu annemin sesiydi.Evin kapısından koşar adımlarla bana doğru geliyordu.Diyecek hiçbir şey bulamadım.
Alisa teyze üzerimdeki kan izlerine bakıp;
" Jasmine...Ryan...Nerede onlar!?"diye bağırdı.
Hiçbir şey söyleyemiyordum.Alisa teyze:
"Hemen polisi aramalıyız!" deyip telefonunu çıkarttı.
Jhones amca Jasmine ve Ryan'ın benimle birlikte olduğunu bilmiyordu. Alisa teyzeye bakıp:
"Ne demek istiyorsun sen?Jasmine ve Ryan Andy ile birlikte miydi?"
"Sally'e ziyarete gidiyordum.Ryan ve Jasmine de benimle gelmek istediler.Lanet olsun böyle bir şey olacağını bilsem asla onları getirmezdim!"diye bağırdı beni suçlarcasına.
"Ryan ve Jasmine'in telefonu yanında değil mi?" diye sordu annem.
"Jasmine telefonumun şarjı yok diyerek evde bırakmıştı. Ama sanırım Ryan de telefon vardı."
Ne?Nasıl yani?Ryan'ın yanında telefonu varsa neden kimseyi aramadı?O korkuyla aklına gelmemiş olmalıydı.
"O zaman Ryan'ı arayalım!" diye bağırdı Jhones amca. "Boş boş oturacak değiliz ya!"deyip Ryan'ı aradı.
" Ah!Lanet olsun telefonu kapalı! "
O sırada Alisa teyze polisle konuşuyordu. Olaylar iyice karışacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PARÇALANMIŞ BEDENLER
Mystery / ThrillerYolda arkadaşlarımla birlikte giderken bir çığlık duyduk. Çığlığın geldiği tarafa doğru yöneldik. İşte her şey o zaman başladı...