your life can change every second 2

423 26 1
                                    

als de leraar de deur heeft gedaan sciet hij in de lach. ik kijk mn leraar aan met een blik in mn ogen die vraagt om uitleg. 'ga maar eens zitten Leonie'zegt de leraar. ik kijk hem nog steeds raar aan.dan begint hij lachend met de vraag die ik al wel had verwacht. 'Leonie ben jij verliefd op Niall?'ik moet dan ook lachen en vraag gelijk of het echt zo erg opvalt. hij verteld lachend dat het ok zo met hem en zijn vrouw is gebeurd, alleen het verschil was dat zijn bvrouw nieuw in de klas kwam. ik moet nu ook lachen ik zie het al voor me dat mn leraar helemaal roodword un de klas. dan zegt de leraar ineens heel serieus, 'Leonie als je Niall echt leuk vind moet je er wel werk van maken want anders ga Niall denk ik met een ander meisje vandoor, want er zijn genoeg meiden die Niall ook wilen. ik keek hem toen verdrietig aan, wat hij jammer genoeg doorhad. hij vroeg gelijk wat er was. ik vertelde hem maar eerlijk dat ik totaal geen zelfvertrouwen had en ik Niall nooit durfde te vragen of hij mij leuk vond.hij wou mij wel leren om meer zelfvertrouwen te krijgen. we sproken af dat we elke pauze samen mijn zelfvertrouwen zouden proberen te verbeteren. toen we naar het volgende uur liepen zag ik al dat veel meiden al met Niall hadden gepraat en het natuurlijk niet hadden nagelaten om met hem te flirten. de jongens uit mijn klas vonden Niall geloof ik niet zo leuk, want al de aandacht van de meiden ging nu naar Niall. ik zuchte en ging naast mn beste vriendin zitten en keek wat voor me uit.al snel merkte ik dat mn vriendin een hyperbui had. ze begon me te prikken in mn ribben en te kietelen. al snel lach ik bijna onder de tafel van het lachen. ik kon zo niet tegen kietelen. als mijn moeder wou weten of ik wakker was of niet dan ging ze me altijd kietelen en dan kon ik nooit meer stil blijven liggen. ineens zie ik Niall uit mn ooghoeken naar mij kijken. ik lach weer vrolijk verder, misschien vind hij mij leuk als ik veel lach. dat zeggen de meeste mensen altijd als je veel lacht vinden de jongens je vaak leuker. ik zag hem alleen wel met een rare blik mijn aankijken, ik vond het een blik van DOE NORMAAL! ik stopte maar met lachen en keek weer boos voor me uit. Niall liep met een meisje voor mijn tafel langs en keek me niet eens aan. ik kon wel huilen. uit school plofte ik op mn bed en keek uit mn raam. ik besloot om in het raamvenster te gaan zitten. dat was mn lievelingsplek geworden. na een tijdje vielen mn ogen bijna uit mn hoofd. aan de overkant liep Niall, gelukkig wel alleen. hij liep naar het huis aan de overkant van mijn huis en deed een sleutel in het slot en liep daarna rustig naar binnen. NEEE Niall is dus mn overbuurjongen, geweldig *sarcasme*  ik liep naar beneden en zag mn moeder thee inschenken. ze vroeg of ik ook wat wou ik knikte maar. ik had geen dorst maar anders ging ze weer zeuren dat ik te weinig dronk. na een poosje waren we gezellig aan het kletsen. toen ging de bel en mn moeder stond op. ik hoopte niet dat het diegene was dat ik dacht dat het was. 

zooo weer een hoofdstukje

vote/comment

xxxx

Your life can change every second (Niall Horan-1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu