your life can change every second 16

234 20 4
                                    

Niall POV

De bel is net gegaan voor het volgende lesuur, maar ik heb Leonie nog nergens gezien. Was ze bij iemand anders gaan staan? Meestal liep Leonie niet zomaar op iemand af en begon daar mee te praten, ze was vooral verlegen. Dat was wat ze zo leuk maakte voor mij. Maar ze was de mijne nog niet. Nog niet, maar ik geloof dat ze dat ooit zal worden. Snel liep ik met het nieuwe meisje naar de les. Ik was haar net tegengekomen, ze was heel aardig. Maar soms keek ze een beetje te flirterig naar me. Voor de rest was ze wel oké. Ze heet Nina. Snel wees ik Nina de weg door voor haar uit te lopen. Toen we bij het lokaal kwamen zag ik dat Leonie er al was. snel liep ik naar de plek naast haar die nog vrij was. ik plofte er neer en keek naar Leonie.  Ik schrok, ze had gehuild, ik wist het zeker. Snel ging ik naast haar zitten en keer haar bezorgd aan. Maar ze keek geen 1 keer mijn kant op en negeerde me volkomen. Ik legde mn hand op haar arm, maar ze trok haar arm weg en keek weer uit het raam. Ik zag dat er een traan langs haar wang drupte. Ik draaide haar mn kant op maar gelijk draaide ze weer terug. Ik was koppig en draaide haar weer mn kant op en hield haar stevig vast zodat ze niet weer kon terugdraaien. Nog steeds had ze me niet aangekeken. Tot ze me aankeek. Ik schrok, het was een boze en verdrietige blik. Toen keek ze weer weg en keek mis troostend voor zich uit. Ik had medelijden met haar. Ik haalde de traan van haar wang af door middel van mn duim. De les die volgde was saai en Leonie zei geen woord. Het enige wat ze deed was uit het raam kijken met een boze blik.

Leonie POV

Ik heb de hele les nu al niks gezegd. Ik begin me schuldig te voelen. Niall heef niks verkeerd gedaan, ik ben gewoon te jaloers, en dat is slecht van me. Ik voelde me helemaal niet lekker en wou eigenlijk graag naar huis. Na de les melde ik me af en ging naar huis toe. Ik wou in een lekker warm bed liggen en slapen en nergens meer aan denken. Maar dat gaat denk ik toch niet lukken. Zal Niall me zo missen? Vast niet die heeft genoeg aan die Nina. Misschien is Nina wel heel aardig. Ik ben gewoon te snel met vooroordelen.

Harry POV

Ik wil Yasmien vanmiddag gaan vertellen wie de echte ik is. Het kan me niet meer schelen wat ze daarna van me denkt. Maar als ik niks zeg voelt het als bedriegen en dat wil ik niet. En volgens mij is Yasmien ook nog eens super bezorgd om Leonie die na een les ineens niet meer kwam opdagen. Later kreeg Yasmien een sms dat ze ziek was en naar huis was gegaan. Niall keek al treurig en was niet aan te spreken. Volgens mij is die echt ondersteboven van Leonie, maar die heeft het alleen niet door. Maar ik ging met Yasmien afspreken.

Yasmien = Y en Harry = H

H:’Yasmien? Kan je vanmiddag afspreken? Ik moet je wat belangrijks vertellen.’

Y:’ja tuurlijk, ik heb toch niks te doen nu Leonie ziek is.’

H:’zullen we na school naar jouw huis gaan dan?’

Yasmien keek me even raar aan. Zeker omdat ik vroeg of ik naar haar huis mocht komen. Maar ze kwam er zelf wel achter waarom dat zo was.

Y:’okey is goed! Ik heb er nu al zin in.’

Yasmien was weer vrolijk, maar ze had alleen geen idee wat haar te wachten stond.

Hey bedankt voor het lezen.

Er is auditie op Blind in love, dus als je een rol wilt moet je daar ff een reactie achterlaten :)

Vote/comment/follow?

Xxx

Your life can change every second (Niall Horan-1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu