Your life can change every second 20

162 13 9
                                    

Leonie POV

School is uit en ik ben blij dat ik naar huis kan. Snel ga ik naar mijn kluis en pak al mijn boeken er uit. Ik wil zo snel mogelijk naar huis en ik hoop dat ik niemand tegen kom. Snel loop ik naar buiten maar ik word gesnapt door Niall. Hij komt naar me toe rennen en ik weet niet wat ik moet doen. Snel loop ik naar iemand toe van een oude klas van me en begin een gesprek. Maar Niall trekt zich er niks van aan en loopt alsnog naar me toe. Hij trekt me aan mijn arm en loopt met me weg terwijl mijn oude klasgenoot me vragend aankijkt. Ik trek een onschuldig en raar gezicht en de oude klasgenoot die James heet lacht erom en geeft me een knipoog. Ik voel mezelf rood aanlopen en knipoog snel terug. Okey ik vind Niall leuk maar er zijn meerdere sexy jongens op deze wereld dus ik vind dat ik daar van mag genieten. Dan focus ik me op Niall die me nog steeds bij mijn arm meetrekt. Met een geweldige actie *ahum* maak ik mezelf los en kijk hem boos aan. ‘Wat heb jij zeg? Kan je niet even normaal doen en me met rust laten!’ ik ben zo boos dat ik hem woedend aankijk. Ik mag hem dan wel leuk vinden maar hij moet met zijn poten van me afblijven als ik hem daar geen toestemming voor geef. Ik draai me om en loop bij hem weg. Maar zoals ik al verwacht loopt hij achter me aan en komt naast me lopen. ‘Leonie doe nu eens even normaal!!! Ik heb niks fout gedaan en je doet verschrikkelijk stom tegen Yasmien, Harry en mij.’  Niall die inmiddels ook boos is kijkt me nu ook boos aan. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik doe inderdaad stom tegen ze, maar bij Niall doe ik het met een reden. Niall vind dat ene meisje uit de klas leuker dan mij en daar kan ik niet tegen en daarom wil ik bij hem uit de buurt blijven. Al zou hij me leuk vinden, ik ben niet genoeg voor hem. Ik kan hem niets geven. Het zou voor Niall verdoening van tijd zijn als hij met mij om zou gaan. Ik ben nu dan wel woedend maar alsnog wil ik hem geen pijn doen met mijn woorden. Snel draai ik me weer om en loop rustig verder terwijl ik vanbinnen in stukjes breek. Waarom heb ik gewoon niet veel zelfvertrouwen en waarom durf ik hem nu niet gewoon te zoenen? Waarom is alles zo ingewikkeld? Ik hoop dat Niall niet achter me aankomt maar tegelijkertijd ook weer wel. Als ik merk dat Niall niet achter me aankomt ben ik bang dat hij me soort van uit zijn vriendenkring heeft gezet. Als ik thuis kom zie ik dat mijn moeder niet thuis is. Snel gooi ik, als ik binnen ben, al mijn spullen in de gang en trek mijn schoenen uit. Verveeld ga ik op de bank zitten en kijk wat er op de tv te zien is. Niet heel veel leuks, dus al snel ben ik het zat. Ik zie dat ik voor morgen veel huiswerk heb maar ik ben zo moe van vandaag dat ik besluit om gewoon te gaan slapen. Ik kruip onder mijn dekens en al snel slaap ik.

Yasmien POV

Wij met ons 3en, Harry, Niall en ik, snappen helemaal niets meer van Leonie. Ze was altijd zo spontaan, maar nu lijkt het wel of ze voor ons wegrent. Misschien moeten we een keer naar haar moeder gaan en vragen of zij weet wat er aan de hand is. Al is dat misschien wel stom voor Leonie. Niall was vandaag zo boos op Leonie geworden en nadat ze wegliep trapte hij zo hard tegen een lantaarn aan dat hij bijna moest huilen van de pijn. Ik snap het wel, hij houd van haar maar ze heeft het niet door. Misschien moet ik het een keer tegen haar zeggen want zij vind Niall ook leuk. Ik weet allemaal niet wat ik ermee aan moet. Misschien moet ik naar de mentor gaan of gewoon iemand op school. Ik bespreek het met de jongens en tot mijn verbazing stemmen ze met mijn plan in. Nu we toch in mijn kamer zijn besluit ik gelijk een mailtje naar mijn mentor te sturen. In het mailtje schrijf ik :

Beste mentor,

Wij, Harry, Niall en ik, Yasmien, maken ons enorm zorgen om Leonie. Ze doet de laatste tijd enorm raar en we willen haar graag helpen. Het probleem is alleen dat ze ons ontloopt en dat ze niet met ons wil praten. Daarom wouden we vragen of u misschien een keer met haar wilt praten. We hopen dat ze daardoor weer met ons gaat praten. Laat ons weten wat u gaat doen.

Van Harry, Niall en Yasmien.

Ik laat het mailtje aan de jongens zien en ze knikken dat het goed is. Snel verstuur ik het en leg mijn laptop weer weg. We besluiten om nog wat lol te gaan maken. We kiezen er maar gewoon voor om een film te kijken al zijn we er niet allemaal met onze gedachten bij.

---

Hey J

SUPER BEDANKT VOOR DE 4000 READS!!!! IK BEN ZOOOO BLIJ!  Ik update echt super sloom ik weet het en daarom ben ik zo blij dat jullie nog steeds lezen! Hopelijk word het niet saai :P thnx voor het lezen! Xxx

Vote/comment ?

Your life can change every second (Niall Horan-1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu