your life can change every second 10

327 22 4
                                    

Leonie POV

het is nu de volgende dag. ik hoop zo dat het vanmiddag leuk word. ik heb expres leuke kleren aangedaan zodat ik er beter uitzie. het zijn mn nieuwe kleren. een roze jurkje met een strik in mn haar en mn haren gekruld met hakken eronder. ik voel me echt geweldig in deze kleren. eerst droeg ik alleen maar van die duffe lelijke kleren. ik ga naar school met veel plezier. 

~op school~

hey! yasmien zwaait en schreeuwd dat ik naar haar toe moet komen. snel kom ik anngelopen. wat is er? vraag ik zo gewoon als ik kan. ik ben nu al zo blij dat ik bij haar mag staan. ook al staat er voor de rest niemand. het geeft gewoon het gevoel dat je iemand hebt. 

y = Y leonie = L

Y:'ik kan vanmiddag met je mee!!! ik wist niet of je dat al wist.'

L:'echt !! ik heb er nu al zin in !!' 

Y:'wie is de jongen daar met die krullen??? hin is echt super knap!'

L:'dat is Harry, hij zit in een andere klas. en hij is zeker knap, maar niks voor mij. ik vind iemand anders al leuk.' ik lachte in mijzelf. elk meisje zou wel wat met Harry willen hebben. maar hij is niet zo, hij negeert gewoon alle meiden die iets aan hem vragen of met hem proberen te flirten. maar als hij echt iemand leuk vind flirt hij net zo hard terug. dat was nog met dat meisje van vorig jaar. daar had hij een lange relatie mee. totdat ze verongelukte. ik had Harry nog nooit in het openbaar zien huilen.

Y:'denk je dat hij mij leuk vind?? anders ga ik mn best dien. ik vind jou wel goed bij Niall passen.' 

L:'dat is het probleem, ik vind Niall leuk maar ik durf hem niks te vragen.en je kunt het ltijd met Harry proberen.' nu het net weer goed is met Niall en mij wil ik even rustig aan doen.

Y:'leonie! zie je dan niet hoe vaak Niall naar je kijkt? hij durft zelfd enk ik ook niet. maar als hij je wel leuk vind krijg je er wel wat moois voor terug en dat is Niall!' 

L:'ik kijk wel ik ga het denk ik wel een keer vertellen. maar ik wil niet dat daardoor onz vriendschap word verpest.' als ik maar 1 keer naar Niall kijk voel ik gewoon een drang om naar hem toe te gaan maar dan kan niet altijd. 

Y:'je zegt maar wanneer je zover bent dan ga ik je helpen. en je hebt leuke kleren aan!! als je het niet erg vind dan ga ik even kennis maken met Harry. kom je mee?' 

L:'ja is goed.'zo veel heb ik ook niet te doen. 

~einde gesprek~

we liepen samen naar Harry en zn vrienden toe. Yasmien zag eruit of het haar niet kon schelen wat hij haar voor antwoord zou geven. ze wou het gewoon proberen. en het zou me niet verbazen als het haar niet lukte. 

sorry dat het zo lang duurde maar dan is hier weer een stukje ;P

vote/comment/follow

xxx ;)

Your life can change every second (Niall Horan-1D)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu