İtiraf

72 6 0
                                    

"Ya aslında bu söyliceğim şeyin aramıza girmesini istemiyorum. Öhöm öhöm. Nasıl desem ki ben senden cok hoşlanıyorum. Aslında bunu söylemek ne zamandır aklımdaydı. Ama işte emin olamadım. Bugün seni görünce kararım kesinlesti. Bir şey demicek misin? " Bana bunları söyledi. İnanabiliyor musunuz?? Hayatımın aşkı , çocukluğumdan beri hoşlandığım,sapık gibi onun hakkında her şeyi bildiğim kişi bana aşkını ilan etti. Şuan odamda makyajım akmış bir şekilde oturuyorum. Neden ağladığımı da bilmiyorum. Malım işte ya da salak.Herneyse olay şöyle gelişti. Bu bana yukardaki gibi aşkını ilan ettikten sonra ben hızlıca koşarak eve geldim. Neden böyle bir tepki verdiğimi bilmiyorum sanırım beklemiyordum.Eve geldiğiminden beri bana mesaj atıyor ve durmadan arıyor. Ben sadece düşünüyorum. Acaba gerçekten o da beni seviyor mu? Yoksa arkadaşlarıyla bir iddiaya mı girdi? Yarın okul var napıcam ben. Aman Allahım SIÇTIM. Hemde çok büyük sıçtım. 

Ve sabah. Zulüm. Pazartesi olduğu için de değil bu sefer. Bu sefer Berk'le yüzleşmek zorundayım ve olanları daha Ceylin'e anlatmadım. Neyse yolda giderken anlatır dırdırı okula gelmeden yerim. Her ihtimale karşı güzelce giyindim. Hafif bir makyaj yaptım ve evden çıktım. Ceylin'le apartmanlarımız zaten yan yana. Onu çağırdım ve yürümeye başladık. Her şeyi baştan sona anlattım. Tabiki bir kızdı bir kızdı anlatamam. Gerçi en yakın arkadaşınız size sinirlenmişse  bunu anlamışsınızdır. Ben olsam sinirlenirmiydim? Evet hemde nasıl. İşte böyle o beni azarlarken okula geldik. Tahmin ettiğim gibi Berk kapıda bekliyordu. Yavaş yavaş ilerledim. Konuşabilir miyiz dedi. Tabi dedim ve okul bahçesindeki banklardan birine oturduk. Aramızda aynen şu konuşma geçti:

- Bir şeyler demicek misin?

- Ne dememi bekliyorsun?

-Tamam sende haklısın ama dediğim gibi bu konunun aramıza girmesini istemiyorum

-Bende....

- Zil çaldı istersen kalkalım.

Ben ondan daha hızlı adımlarla resmen sınıfa koştum. Ders matematikti. Çekilmez. Neyse ki matematiğim çok iyi övünmek gibi olmasın. Tabi ben düşünmekten dersi dinleyemiyorum.Bir an hocanın sesiyle dünyaya döndüm. "Sen tahtaya kalk" Müthiş matematik zekam sayesinde soruyu çözdüm. Konu zaten basit fonksiyonlar. Her neyse hocayı göt ettim. Düşünün buna bile sevinemedim. Kimseyle karşılaşmamak için( kimi kastettiğimi anladınız) teneffüslerde dışarı çıkmadım. Okul çıkışı. Mecburen onunla karşılaştım. Birlikte yürüyelimmi dedi. Tamam dedi. Yok neymiş neden cevap vermiyomuşum. Bu kadar mı önemsizmiş benim için. Zaten benim onun gibi birini sevmiceğimin farkındaymış. Onu yavşak gibi görüyomuşum kesin. Ben ise öyle şaşırdım öyle sinirlendimki dediğim tek şey şu oldu. "Biliyo musun ? Bende seni seviyorum" ve apartmandan içeri girdim.

Olaylar hızlı gelişiyomuş gibi durabilir fakat öyle değil. Daha neler neler olucak :D

Kimi Sevdim BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin