Umut

48 3 0
                                    

Kendimde nefret ediyorum. Tam bir yavşağa dönüştüm. YAVŞAK!!!!!! Sevgilim bana böyle bir şey yapsa asla affetmezdim. Önce bir olayı anlatayım isterseniz. Bir kaç gün önce falan hepbirlikte takılıyoruz. Haftaya da sınavlar başlıyor bizim. Konu oraya geldi. İlker dedi ki " Benim matematiğim bok gibi, ben mi sınava giricem sınav mı bana bilemem." Bende hemen atladım ben seni çalıştırırım diye. Oh çok iyi olur falan dedi. Tabi bunda sıkıntı yok. Benim Berk de atladı hemen bende gelsem , şu konuyu anlamadım falan. Ne dedim biliyor musunuz? "Olmaz, iki kişiden fazla kişiyle ders çalışılmaz." Tabi bu bozuldu. Normal olarak. Bu sefer ordan Selin atladı: " Ben seni çalıştırırım" diye. Yani benim İlker'e olan tutkum yüzünden. Ben İlker'i(bu kısımda sorun yok bence), Selin Berk'i çalıştıracak.(ama burada var!!!)

Birde şu var: Acaba Selin İlker'den hoşlandığımı anladı mı? Anlamamıştır demek istiyorum ama geçen gün şöyle bir şey oldu: İlker beni aşağı çağırdı yardım için. Okulda pano hazırlıyoruz . Selin de geldi hemen koştura koştura.Sonraaa farkından olmadan(?) bankta İlker'in yanına oturdum. Allah'ım suratını görmeniz lazımdı. Bence anladı ve o da aynı şeyi bana yapmaya çalışıyor. Ama ben yemem :D Her neyse buradan anlıcağınız üzere ben bildiğiniz yukarda da dediğim gibi yavşaklık yapıyorum. Bankta, kantinde falan yanına oturmalar. Bir şey için yardım lazım olduğunda onu çağırmalar falan. Sapık durumuna düşücem yakında ama Berk hala bir şey anlamış değil. Yani bence.

Tam ders çalışacağımız gün.İlker'in surat bir asık bir asık. Anlatamam. Noldu diyorum yok bir şey diyor. Ama ben sapığı olduğum için her halinden anlıyorum. Salağa yatıyorum ama meraktan da çatlıyorum. Neyse okuldan çıktık. Bizde ders çalışacağımız için bizim eve doğru yürüyoruz. Ama hiçbir şey konuşmuyoruz. Sonra İlker bi anda saydırmaya başladı:

"Bu kızları cidden anlamıyorum. Saçma sapan bahaneler yüzünden hep kavga çıkarma peşindeler. Bu seferde beni senden kıskandı. Neymiş zaten önceden de çıkmışız. Bu kadar yakın olmamız çok saçmaymış. Hepsi oyundu Ecrin'le biz çok yakın arkadaşız, aramızda bir şey olmaz diyorum ama anlamıyor. Kim haklı şimdi söylesene.."

O kadar üzülmüştüm ki. Bütün hayallerim alt üst olmuştu. Sadece şunu dedim:

 "Haklısın. Şey ımmm benim başım felaket ağrıyo, ders çalışacak halde değilim. Çok özür dilerim. Umarım anlarsın  " Vee hızlı adımlarla eve doğru yürüdüm. Daha doğrusu koştum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kimi Sevdim BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin