~A Roxfort Expressz~

515 22 0
                                    

Világ életemben egy buzgó,szókimondó és ravasz lány voltam.Az iskolában nem igen kedveltek,mert mindig elmondtam mindenről a véleményemet,ezért általában egyedül voltam.De mikor 11 éves lettem minden megváltozott.Egy fura ruházatú férfi jött hozzánk és elmondta,hogy boszorkány vagyok.A szüleim először azt hitték,hogy bolond de aztán elővett egy pálcát és bebizonyította,hogy nem hazudik.Azonnal magával ragadott az amit csinált és úgy éreztem hogy tagja akarok lenni egy ilyen világnak. Azt mondta,hogy a legtöbb országban van egy iskola ahol a varázslók és a boszorkányok a mágiát megtanulják használni.Ezek az iskolák többnyire bentlakásosak,ezért évente csak párszor lehet hazamenni.Én is elkezdtem egy ilyen iskolát még Franciaországban.Azóta évente váltogattam az iskoláimat,mert a szüleimnek a munkájuk miatt más országokba kellet költözniük.Ez egy kicsit zavaró tud lenni.A hetedik évemet az Angliában lévő Roxfortban fogom elvégezni.Szerencsére ez az utolsó évem és nem kell több iskolai szokást megszoknom.A Roxfortba vonattal mennek a diákok és ez alól én sem vagyok kivétel.A vonathoz vezető falon könnyen átjutottam,ezután már csak a vonatra kellett valahogy feljutnom.A ládámat nagy nehezem felrángattam majd elindultam egy fülkét keresni.Ahogy haladtam el a teli fülkék előtt sokan megbámultak.Szinte az összes fülke zsúfolásáig tele volt, ezért egy olyanba kérezkedtem be ahol csak hárman ültek.A két fiú és a lány valamin lázasan társalogtak .A szemüveges,sötét hajú fiú egy újságot szorongatott a kezében.Nem volt rossz kinézetű fiú, sőt igazán jó képű volt.Haja enyhén kócos ami nagyon jól állt neki és a szeme színe is szép volt.
-Egyre több a mugli áldozat.-sziszegte a lány.
-Tudom.-vágta rá a szemüveges fiú picit idegesen.
-Valamit tennünk kell,Harry.-szólal meg a vörös hajú fiú.-Ez így nem mehet tovább.
-De nem tudunk semmit se tenni,Ron.Dumledore megtiltotta,hogy bármit is tegyünk.-mondta hevesen Harry.
-Magától nem fognak megoldódni a gondok.Ezt te is tudod.-szólt vissza emelt hangon Ron.
-Ne veszekedjetek.-szólt rájuk a lány.
-Ha nem öljük meg Tudjukkit,akkor háború lesz.-fordult Ron a lányhoz.-És te is tudod az mivel járna.
-Nem lesz háború,mert megoldjuk.Igaz,Harry?-nézett a fiúra
-Igen,megoldjuk.-válaszolta Harry.
Az út további részében csak párszor szóltak egymáshoz,ezért nem tudtam meg többet.Milyen háború?Ki az a Tudjukki?.Ezek a kérdések voltak a fejemben amikor elnyomott az álom.

Sziasztok!
Tudom,hogy nem valami hosszú és izgalmas de remélem tetszik.

Harry Potter FanfictionWhere stories live. Discover now