Szombaton elmentünk Hermionéval Roxmortsba ruhákat vásárolni a bálra.Útközben végig arról beszéltünk hogy vajon milyen lesz a díszítés a zene meg az ételek.Hermione elmesélte hogy Ron hogyan hívta el az ünnepségre.
-Én persze az elejétől tudtam hogy mit akar mondani de azért nem szóltam közbe mert tetszett amilyen aranyosan hebegett-habogott össze vissza.Aztán mikor megkérdezte hogy elmennék-e vele a bálba fülig vörösödött.
-Szerintem Ron szerelmes!-mondtam egy mosoly kíséretében.
-Te bolond vagy!-nevetett a barátnőm-Csak még nem hívott el előttem senkit se és zavarban volt.
-Igen, biztos zavarában makogott olyanokat hogy a te szemednél szebbet még nem látott.
-Csak azért mondta mert valami dicsérőt is kell mondani hogy a lányok biztos igent mondjanak.
-Harry nem mondott ilyeneket!Már hallom az esküvői harangokat!-mondtam neki nevetve.
-Hülye-nevetett már velem együtt.
Bementünk egy nagy ruhaboltba ahol mindenféle báli ruhák voltak.Hermione egy sárgás színű,felül virágos ruhát választott ami szerintem nagyon jól áll neki:Majd utána jöttem én.Én valamivel nehezebb esetnek bizonyultam mind Hermione, mert egyik ruha se állt valami jól.Végül egy óra keresgélés után megtaláltam azt a ruhát ami mondhatni hogy jól állt rajtam:
Épp egy nagy tükörből néztük magunkat és arról beszéltünk hogy a fiúknak mennyire fog tetszeni a ruhánk mikor olyan emberek zavartak meg minket akiket nem nagyon kedvelünk.
-Mi van sárvérű csak nem a bálba veszel ruhát?-jött oda Malfoy a csatlósai társaságában.
-Nincs semmi közöd hozzá Malfoy!-vágta rá Hermione gúnyosan.
-És te Rose?Azt beszélik hogy Potterrel mész.Igaz ez?
-Közöd?Azzal megyek a bálba akivel akarok!
-Te tudod,de előre szólok hogy sokkal jobban járnál velem.De mindegy, ilyen ruhákat úgy se tudtok venni.Túl drágák olyanoknak mint ti.
-Majd mi eldöntjük hogy mi drága nekünk.És most elhúznád a segged máshová légyszíves.Köszönöm.-mondtam neki minden kedvesség nélkül.
-Mit mondtál te kis...-mondta miközben odajött elém és megszorította a csuklómat.A pofon elől az eladó mentett meg.
-Mit csinál vele fiatalember?Egy lánnyal nem így bánunk.Most pedig megkérem magát és a kedves barátait hogy távozzanak.
-Maga most kidob minket?-szólt vissza -Tudja maga hogy kinek a fia vagyok?
-Nem érdekel hogy kinek a fia vagy.Az én boltombam nincs erőszak.-mondta az eladó majd kitessékelte őket.
-Köszönjük,és fizetnénk.-mondta Hermione.
Miután megvettük a ruhákat elmentünk és ittunk egy vajsört majd elindultunk vissza a Roxfortba.
Vacsoránál elmeséltük Harrynek és Ronnak hogy mi történt velünk vásárlás közben,majd azt hazudva hogy fáradtak vagyunk és holnap a bálra kipihentnek kell lennünk elvonultunk a szobánkba.Természetesen nem feküdtünk le azonnal aludni hanem felpróbáltuk a ruhánkat, beszélgettünk a bálról a hajunkról a sminkünkről meg még ilyen csajos dolgokról majd mikor kellően kibeszéltük magunkat lefeküdtünk aludni.Sziasztok!
Nos hát itt lenne egy rész megint egy hosszabb szünet után.Nem tudom hogy mikor lesz új rész,de minél előbb tervezem mert most van ötletem.Tényleg nagyon sajnálom.Remélem tetszeni fog!
YOU ARE READING
Harry Potter Fanfiction
FanfictionA Roxfortba új diáklány érkezik aki nagy port kavar az érkezésével.Nem követi a könyvben történő eseményeket!