Rose szemszöge
Már két hónapja tart az iskola és úgy érzem, hogy eddig ez a legjobb iskola a sok közül ahová eddig jártam.Harryék részletesen beavattak a dolgokba.Sajnos egyre több rossz dolgok hallunk Voldemortról.Szinte minden második Reggeli Prófétában benne van egy mugli család akiket lemészároltak.
Piton minden nap amikor van vele órám megkeseríti az életemet.Bármit is csinálok pontokat von le a háztól.Harry szerint kémkedik Voldemortnak.
Ami Harryt,Ront és Hermionét illeti velük nagyon jóba lettem.
Hermione szerint Harrynek tetszem.Én mindig azt mondom hogy ez hülyeség mert csak két hónapja ismerjük egymást, ez túl kevés ahoz hogy valaki beleszeressen valakibe.Épp ezért fogadtunk hogy a karácsonyi bálra ő fog elhívni.
A minap is ezen "veszekedtünk" a nagyteremben mikor Harry és Ron leültek mellénk.
-Mizujs Rose?-kérdezte tőlem Ron
-Nincs sok minden amit mesélhetnék.
-Ma este ráértek?-kérdezte Harry
-Persze, miért?-felelte Hermione
-Gyakorolunk.
-Mire?-kérdeztem
-Egy esetleges támadásra.Az SVK-án nem tudunk sokat gyakorolni ezért úgy döntöttünk Ronnnal hogy összehívunk pár embert és este gyakorlunk.
-Rendben.És hol?
-A Szükség Szobájában.
-Az hol van?-kérdeztem értetlenül mert még soha nem voltam abban a teremben.
-Hermione tudja.
-Oké.
A nap viszonylag könnyen és gyorsan eltelt én pedig egyre idegesebb és kíváncsibb lettem az este miatt.Harry azt mondta elég csak a pálcánkat vinni.Hermionéval hatkor indultunk el a Szükség Szobájába.Még mindig nem tudtam hogy hol van ez a terem.Már vagy tíz perce sétáltunk a kastélyban mikor Hermione megállt egy nagy üres fal előtt.
-Hermione, biztos hogy jó helyen vagyunk?
-Igen,ez egy különleges szoba.-mondta majd háromszor elsétál a fal előtt és hirtelen a semmiből egy ajtó rajzolódott ki a falból.
-Wáo az eddigi suliimban nem voltak ilyen titkos szobák.
-Hidd el Rose,a Roxfort sok titkot rejt.-mondta Hermione majd bementünk.
A szoba hatalmas volt.Az egyik oldalon egy kandallóban éget a tűz.Ron jött oda hozzánk köszönteni,majd oda mentünk a többiekhez.
-Sziasztok.-köszönt Harry
-Sziasztok.-köszönt Hermione majd én is.
Ott volt Luna,Cho,Seamus,Dean,Parvati, Colin és még sok számomra ismeretlen személy.Azt észrevettem hogy a mardekárból egy gyerek sincs itt.
-Akkor most hogy mindenki megérkezett álljunk fel párosával.-mondta Harry majd hozzátette hogy Ron az ő párja.
Mindenki felállt a párjával szembe.
Körülbelül másfél óra gyakorlás után végeztünk és már csak mi négyen maradtunk.Beszélgettünk mindenféléről majd Hermione és Ron elmentek aludni így csak ketten maradtunk Harryvel.Csend volt.Hosszú kínos csend amit végül ő tört meg.
-És Rose,van már...Van már kíséröd a bálra?
Meglepődtem a kérdésén.Lehet hogy Hermionénak igaza van.
-Még nem hívott el senki se.-válaszoltam kicsit később
-Szeretnék kérdezni valamit.Van kedved eljönni... eljönni velem?
Ez a kérdése annyira lesokkolt hogy köpni nyelni nem tudtam.
-Öhm...izé...Persze,örömmel mennék veled.
-Tényleg?
-Igen!
-Ez nagyszerű.
-Én most megyek lefekszem aludni.Jössz?
-Nem,én még kicsit maradok.
-Akkor jó éjt.-köszöntem el tőle majd elindultam a toronyba.Amint kiléptem furcsa boldogság fogott el.Van párom a bálra.Ez csodás.Egyre gyorsabban szedtem a lábaimat hogy minél előbb el tudjam mondani Hermionénak.
-Képzeld el mi történt!-rontottam be a szobánkba.
-Elhívott a bálba?-kérdezte
Én csak mosolyogva bológattam.
-Ááááááá tudtam tudtam tudtam.-sikongatott velem együtt.
Ez után elmeséltem neki mindent majd megbeszéltük hogy közösen megyünk el ruhát venni, majd szép lassan magával ragadott az álomvilág.Sziasztok,
itt a következők rész egy...khm... hosszabb szünet után.Bocsánat amiért nem voltak részek de egyszerűen lusta voltam és ihletem se volt nagyon! Remélem hogy tetszeni fog!
ESTÁS LEYENDO
Harry Potter Fanfiction
FanficA Roxfortba új diáklány érkezik aki nagy port kavar az érkezésével.Nem követi a könyvben történő eseményeket!