A diákok szállingóztak a Nagyterembe fekete ruhájukban kezükben a pálcájuk.A hangulat komor volt, mindenki szomorú volt hisz elvesztették az egyik társukat,barátjukat.A teremben a szokásos díszítés helyett fekete zászlók lógtak a padok eltűntek és volt egy kép Choról.A tanárok asztalai helyén most Cho barátai és családja a házának tanára és a többi tanár állt.A diákok házaik szerint álltak leszegett fejjel,mi a Griffendél első sorában álltunk tekintve hogy Cho közel állt hozzánk.Mikor mindenki megjött McGalagony előre állt és elkezdte beszédet.
-Tegnap sajnos egyik diákunk életét vesztette.Cho nagyon kedves okos bátor lány volt.Tele volt álmokkal tervekkel az életre nézve.Nem szaporítom tovább a szót átadom a helyet barátainak és családjának.Elöszőr az egyik barátnője Lia mondott beszédet.Elmondta hogy kiskoruk óta ismerik egymást és nagyon fáj neki hogy meghalt.A következő a húga volt aki ugyan csak 11 éves de úgy tűnik hogy értette hogy Cho nem jön haza.Sírva mondta el hogy Cho hogyan tanította olvasni és varázsolni.Majd jött az a pillanat amikor az aki eddig nem sírt az ettől biztos hogy sírva fakadt.Mrs. Chang lassan leszegett fejjel lépet ki hogy elmondja a beszédét.Mrs.Changet nagyon megrázta a dolog szinte most is sokkban beszélt.
-Cho... Cho nagyon élettel teli lány volt.Szerette a hóesést annyira egyszer kis korában azt mondta hogy ,,Mama ha egyszer már nem leszek ezen a világon olyan leszek mint a hópehely.Könnyű, gondtalan.És majd jöttök ti is és együtt fogjunk a földet fehérre festeni."-sírta el magát.Férje odalépett mellé, átölelte majd elkísérte vissza a helyére.Ez után viszont olyan valaki következett aki maga se tudta hogy beszédet kell mondania.Harry kezét mielőtt kiment biztatóan megszorítottam, majd elengedtem.
-Mindenkinek csak a jót akarta.Semmi rosszat nem csinált soha.Tegnap senkinek sem kellett volna meghalnia de nem pont neki.Most egy perces pálca emeléssel emlékezzünk Choról.
A pálcak, végén apró fénnyel a magasba emelkedtek és egy percig így maradtak.
Ezután azok akiknek muszáj volt hazamenniük elindultak a vonatra.A nagyobbak közül szinte mindenki maradt.Tegnap éjjel nem bírtam aludni és Harry se ezért megbeszéltük hogy maradok de ha nagyon kezd elfajulni elmegyek egy biztonságos helyre.
Miután elmentek az iskola kihalt lett alig voltunk százan a hatalmas kastélyban.Dumbledore délután egy kis felvilágosítást fog adni arról hogy pontosan mire is számítjunk akkor amikor Voldemort és serege megindítja a támadást.A Minisztériumból küldtek segítséget és pár gyerek családja is beállt hozzánk.A varázslatokkal teli könyvemet bújtam hogy még több igét tudjak mikor Hermione rámrontott hogy azonnal menjek le.Nagyon megijesztett azt hittem hogy baj van de csak kiderült hogy McGalagonnyal megyünk le Roxmortsba mert az iskola speciális ruhákat rendelt nekünk a csatára.Mivel a környéken különösen sok a Halálfaló ezért a biztonság érdekében úgy megyünk le hogy láthatatlanná tévő varázs van rajtunk.Egészen sokat sétáltunk szinte kimentünk már a falu határából mikor egy olyan boltba mentünk be amit eddig még nem vettem észre.A hely mondhatni hangulatos volt és egészen nagy.A dobozokon és az eladón kívül más nem volt.Mint kiderült mindenkinek saját doboza van a saját méreteinek megfelelően.Bementem egy próbafülkébe a dobozommal majd kíváncsian kibontottam.Egy fekete hosszú testhez álló nadrág,egy fekete felső és kabát rajta a házam címerével,egy térdig érő csizma egy öv amin Roxfort címere és egy tucatnyi dolog amit nem tudtam mire vélni.A ruhákat felvettem majd a dobozzal együtt kimentem a többiekhez.A fiúk öltözete ugyanolyan volt mint nekünk.A barátaimal azt beszéltük hogy mik lehetnek azok a dolgok a dobozban.Végül arra jutottunk hogy minket fognak segíteni és nem is tévedtünk.McGalagony elmondta hogy mit hova kell feltenni és hogyan kell használni.Hasznos holmik voltak,volt amit ha megnyomtunk akkor 10 méteres körzetünkben kiírt mindenkit vagy ha az övünkbe rejtett fegyvert igénybe vesszük akkor bárhová bármilyen magasságba feltudunk mászni és van rajta egy nyomkövető amivel ha esetleg elvisznek tudni fogják hogy hol vagyunk.
Miután visszamentünk elkezdtünk az aurorok által felkészülni a támadásra.Jobb lett a legilimentiám,a varázsigéket gyorsabban tudom már használni és többet is tudok.Kapunk egy kicsi fizikai felkészülést is kapunk hogy azért bírjuk. Vacsoránál épp arról beszélgettünk hogy valamivel a hangulatot vidámábbá kell tenni mikor azt láttam hogy a Mardekár asztalától Malfoy lassú léptekkel közelít a mi asztalunk felé majd megállt kezét kivette a zsebéből és elkezdtett beszélni.
-Figyelj Potter, tudom hogy nem a legjobb a kapcsolatunk...de a segítségedre van szükségem.
-A segítségemre?Mit csináltál?
Malfoy úgy tűnt mintha ideges lenne és nagy bajba lenne.Leült Harryvel szembe és mélyen a szemébe nézett.
-Tudjukki...
-Mibe keveredtél Malfoy??-kérdezte Harry
Malfoy ahelyett hogy beszélt volna egyszerűen csak felhúzta az ingének ujját és megmutatta a bajt.Kezén ott díszelgett a Sötét jegy,Harry szeme kikerekedett a jegy láttán.
-Miért?Mit csináltál?Kémkedsz is?Hm?-sziszegte Harry.Malfoy ijedten nézett rá szemeiben mintha a megbánást láttam volna.
-Én nem akartam! Megfenyegetett hogy megöl ha ellenállok.És abban kell a segítséged hogy megbízott egy feladattal hogy meggyőződjön arról hogy hűséges vagyok.
-És én hogyan tudok benne segíteni?
-Azt még én sem tudom de gondoltam elmondom mert nagyon nem akarom ezt.A feladatom...az... hogy öljem meg Dumbledoret.
Ezt hallva a levegő megfagyott közöttünk és nem akart olvadni.Harryn láttam hogy nem bír uralkodni magán ezért az asztal alatt a kezét nyugtatoan megszorítottam.
-HOGY MICSIDA?-kérdezte Harry
-Én nem akarom megtenni ahogy nem az ő oldalán akarok harcolni.Kell a segítséged-majd körbenézett rajtunk és javította magát-Kell a segítségetek.
-Mégis hogyan?-kérdezte Ron-Nem fogjuk helyetted megtenni.
-Azt szögezzük le hogy nem fogom megölni!Azt gondoltam ki hogy az egészet elmondjuk Dumbledorenak és eljátszuk a halálát és elbujtatjuk a csatáig és ott előjön ezzel hatalmas meglepetést okozva az ellenfélnek.
-Ez nem rossz de mi lesz a kémekkel?-kérdeztem mert tudtam hogy vannak kémek és nem könnyű őket kicselezni.
-Őket elintézem-zárta rövidre a témat Malfoy-Na benne vagytok?
-Hát nem tudom-mondta Harry-Ezzel akár téged is megölhetnek.
Ezt furcsáltam, hogy Harry épp Malfoy életét félti.
-Kérlek! Nagyon fontos lenne.
-Hát... Végülis annak örülök hogy kezd helyre jönnöd az eszed.És inkább segítek minthogy megöld őt szóval oké legyen.⚡Sziasztok,itt lenne az újabb rész remélem tetszik és mindenkinek jó olvasást hozzá.Szeretnék néhány dolgot elmondani a sztorival kapcsolatban.
1:A sztori a napokban átlépte az 1K! megtekintést amit nagyon szépen köszönök.
2:Az első pár részt átírom és fokozatosan fognak frissülni.
3:Mivel itt a nyár ezért nyáron gyakrabban lesznek részek aminek remélem örültök.
Még annyi hogy szavazatokat és kommenteket szívesen fogadok és mégegyszer jó olvasást hozzá!⚡
YOU ARE READING
Harry Potter Fanfiction
FanfictionA Roxfortba új diáklány érkezik aki nagy port kavar az érkezésével.Nem követi a könyvben történő eseményeket!