En omista yhtäkään kuvaa, joita luvuissa esiintyy. (Ellen toisin sano)
----
Kaikkialla oli rauhallista. Mikään ei häirinnyt mitään. Kaikki elivät omaa elämäänsä ja antoivat ohikulkijoille yhtä paljon huomiota kuin maassa kärsiville kiville.
Suihkulähteen ääni liplatti kauniisti ja tuuli tuiversi hiukseni kutittamaan kasvojani. Ajatukseni syöksyivät mielipiteestä toiseen, eivätkä saaneet sotaa loppumaan pääni sisällä. Jäi vain yksi, iso solmu.
Kaikella piti olla tarkoituksensa, muttei mikään käynyt järkeen.
Puhelimeni värisi penkillä herättäen minut ajatuskuplastani.
Se on taas menoa.
Nappasin ruskean käsilaukkuni puupenkiltä ja kävelin puiston portille.
****
Rautainen ovi paukahti auki.
"Ei herranpieksut Alexa", Vivian kiljaisi alusvaatteisillaan oven edestä, "meillä on enää viisi minuuttia aikaa, ala tulla."
Hän pudisteli päätään ja vetäisi minut mukanaan sisään.
"Sä voisit vihdoinki alkaa tulla aikasemmin paikalle, tai edes vastata puhelimeen", Vivian kuohahti.
"Ihan sama."
Avasin kaappini oven ja heitin ulkotamineeni sisään. Sen ruostuneeseen oveen oli näköjään liimattu purkkaa.
Miksi he eivät voi edes pitää niitä pentuja ulkona täältä vapaa-ajalla?
Raaputin kuivuneen purkan irti kaappini ovesta. Se oli selvästi ollut siinä vain päivän, kun siihen ei ollut tarttunut vielä tomua.
Kurkotin ylälokeroon ja nappasin turkoositimanttiset alusvaatteet.
Riisuin vaatteeni ja puin ylikoristellut hepeneet päälleni, jotka peittivät henkilökohtaisia alueitani suunnilleen yhtä paljon kuin korut.
Sitten siirryin Vivianin kanssa meikkaushuoneeseen.
Neljä peiliä ja pesuallas, josta tuleva vesi suihkusi pelkästään vaatteille, koristi tämän roskaisen huoneen seinämää.Siivous ja korjaus olisikin ylellisyyttä.
"Älä jää haaveilemaan", sain Vivianin ärsyyntyneen hoputuksen päälleni.
Naisia samanlaisissa alusvaatteissa tunkeili peilien edessä piirtämässä naamaansa ja hamuamassa halppismeikkejä.
Tämä on yhtä paskassa rämpimistä joka päivä.
Nallekarkit eivät vain aina mene tasan.
Vivianin merkitsevä katse tunki tiensä aivoslouihini ja herätti minut ajatuskuplastani. Huokaisin ja nappasin meikkipussista pinkin huulipunan.
****
"Sinun vuorosi", punatukkainen tyttö sanoi ja pukkasi minut "stage", lavan nimisen oven luo.
Vedin parhaimman tekohymyni naamalleni ja avasin oven. Kymmenet ihmiset hurrasivat heti oven avautuessa. Musiikki pauhasi taustalla tuoden minun tulevaan esitykseeni eloa.
Kävelin viettelevästi lavalle mustilla ylikorkeilla korkokengillä.
Pimeä huone, jonka seinille oli korostettu violeteilla valoilla sanoja "Bar" ja "club", ympäröi minut.
Käännyin ympäri ja aloitin twerkkaamalla.
Hurrauksia ja kaiken maailman huudahduksia sateli suuntaani. Rahaa lenteli perseeni päälle ja siitä lavalle.
YOU ARE READING
Maksa Minulle
Romance"Mitä hemmettiä sä sitten haluat mun tekevän?" "Sun pitää tunkeutua sisälle mun mieleen, nähdä, mistä mä oon kaikista tuhoutunein, ja rakastaa mua sieltä." ---- Varoitukset: seksuaalinen sisältö, huumeet, väkivalta.